29 Ιουνίου 2012

Σαλάτα με κριθαράκι, λαχανικά και φέτα




υλικά  για τη σαλάτα
500 γρ κριθαράκι
2 κουταλιές ελαιόλαδο
200γρ φέτα
2 κόκκινες πιπεριές
2 κίτρινες πιπεριές
1 ποτήρι ελιές καλαμών 
4 κρεμμυδάκια φρέσκα
3 κουταλιές κάπαρη
1/2 ματσάκι μαιντανό
Βράζετε το κριθαράκι, το βρέχετε με κρύο νερό,  το στραγγίζετε και το βάζετε σ' ένα μεγάλο μπώλ. Το ανακατεύετε με 2 κουταλιές ελαιόλαδο.
Κόβετε τις πιπεριές σε καρεδάκια.
Βγάζετε τα κουκούτσια από τις ελιές.
Ψιλοκόβετε τις ελιές ,τα κρεμμυδάκια και τον μαιντανό.
Ρίχνετε όλα τα υλικά στο μπώλ με το κριθαράκι και ανακατεύετε.
 
υλικά για το ντρέσινγκ
1/2 ποτήρι ελαιόλαδο
χυμό από 1 λεμόνι
2 κουταλιές ξύδι
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
2 κουταλάκια ρίγανη
2 κουταλάκια μουστάρδα
πιπέρι 
Ανακατεύετε όλα τα υλικά σ' ένα μπωλάκι και περιχύνετε τη σαλάτα. Δοκιμάζετε μήπως χρειάζεται αλάτι ή πιπέρι.
Γαρνίρετε με 4 κουταλιές καβουρδισμένο κουκουνάρι.

17 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ ωραία σαλάτα.
    Αφού περιέχει ζυμαρικό, είμαι μέσα.
    Τη φέτα έχεις καμιά ιδέα με τι θα μπορούσαμε να την αντικαταστήσουμε εμείς οι παράξενοι που δεν την τρώμε ωμή? Εσύ που έφαγες το φαγητό αυτό έχεις καμια ιδέα με τι άλλο τυρί θα ταίριαζε (όχι όμως λευκό).

    Καλη σας μέρα κυρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς την!!!!
      όχι λευκό τυρί???? ούτε μοτσαρέλα????δύσκολα μου βάζεις...
      ίσως 3-4 κουταλιές τριμμένη παρμεζάνα?
      γραβιέρα σε κομματάκια?
      αυτοσχεδίασε!
      φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. Ελα Πέπη μου... !!
      Κρατώ την παρμεζάνα.
      Τι να κανω η δύστροπη?? Δεν τρώω τα λευκά τυριά ωμά. Ούτε καν το ροκφόρ που μου αρέσει τρελά. Ωμό δεν το αγκίζω.

      Η παρμεζάνα μου ταιριάζει τέλεια λοιπόν.

      Ευχαριστώ και σόρρυ για τον γρίφο!!!

      φιλια

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος29/6/12, 11:48 π.μ.

    Καλά, διαβάζεις τη σκέψη μου? Σκεφτόμουν να φτιάξω κάτι αντίστοιχο (χωρίς τις ελιές όμως)το Σαββατοκύριακο.
    Τέλεια φαίνεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοβαρά???????
      δοκίμασε την....θα την ευχαριστηθείς!!!!
      γειά σου Τάνια!

      Διαγραφή
  3. Αυτές οι σαλάτες ομολογώ ότι εξιτάρουν το στομάχι μου!Αν ήμουν μόνη δεν θα μαγείρευα παρά τέτοιες σαλάτες ειδικά τώρα το καλοκαίρι.Χάρμα είναι !!!!!
    Φιλιαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις απόλυτο δίκιο!!!!
      φιλιά και σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  4. Μα τι ωραίο, δροσερό φαγάκι είναι αυτό.......2 πιάτα στην καθισιά μου τρώω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δροσερό, ότι πρέπει για καλοκαίρι!!!!
      2 πιάτα για σένα, λοιπόν!!

      Διαγραφή
  5. Πέπη μου πάρα πολύ ωραία σαλάτα, θα τη φτιάξω!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλημερούδια Πέπη μου! πολύ υγιεινή και θρεπτική η σαλατούλα σου! θα τη δοκιμάσω σίγουρα!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετική η σαλάτα σου!!!
    Φιλιά!!!
    Καλό Σαβ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέπη! Εξαιρετική η σαλάτα σου και όμορφη η συνταγή με ωραία υλικά!
    Πέρνα αν θες μια βόλτα από την κουζίνα μου, έχεις κάλεσμα για παιχνίδια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραίο, ελαφρύ και καλοκαιρινό πιάτο, με χαρούμενες πολύχρωμες πινελιές!
    Αυτά είναι!
    Φιλιά Peps!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια σαλάτα! Ιδανική για καλοκαιρινές βραδιές που παραείναι ζεστές για καυτά φαγητά.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή