25 Μαΐου 2015

Εύκολη Πίτσα Μαργαρίτα

click for english

υλικά
  • 1 1/2 ποτήρι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
  • 200γρ γιαούρτι στραγγιστό 2%
  • 1 κουταλάκι ρίγανη
  • 70γρ τοματοπελτέ
  • 2 κουταλιές κέτσαπ
  • 200γρ μοτσαρέλλα τριμμένη
  • 200γρ γκούντα τριμμένη


εκτέλεση

Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 220C.
Σ' ένα μπωλ ανακατεύετε το αλεύρι, το γιαούρτι και 1/2 κουταλάκι ρίγανη. Ζυμώνετε μέχρι να γίνει μια μαλακή ζύμη και σχηματίζετε μια μπάλα. 


Κόβετε τη ζύμη στα 4. Σε αλευρωμένη επιφάνεια ανοίγετε το κάθε ζυμαράκι σε λεπτό φύλλο.


Στρώνετε τα φύλλα το ένα κολλητά με το άλλο, σ' ένα μακρόστενο ταψί 28χ40εκ στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί.


Ανακατεύετε τον ντοματοπελτέ με τη κέτσαπ και το υπόλοιπο μισό κουταλάκι ρίγανη και τα απλώνετε πάνω στη ζύμη.


Καλύπτετε με τη μοτσαρέλα και τη γκούντα.



Τοποθετείτε το τάψι στο κάτω ράφι του φούρνου και ψήνετε για 15-20 λεπτά.




50 σχόλια:

  1. Εντάξει...............
    Το ψήσιμο που έκανες δεν παίζεται. Τέτοια ροδοκόκκινη πίτσα και τόσο εντυπωσιακές φωτογραφίες για μια απλή μαργαρίτα, που τελικά είναι και η καλύτερη από όλες τις παραφορτωμένες με υλικά πίτσες.
    Η πρώτη φωτογραφία είναι θεϊκή. Θες να κυλιστείς πάνω της.
    Ασε δηλαδή και η τελευταία με το κομμάτι που το τυρί σχεδόν ρέει...
    Αυτή τη ζύμη όλο λέω να την δοκιμάσω και όλο δεν το έχω κάνει ακόμα.
    Φανταστική συνταγή για ΟΛΕΣ τις ώρες της ημέρας!!!!!
    Καλημεεεεεεεεεεεεεραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, και κάτι άλλο που ξέχασα να σου πω!!!!!!!!!!!!!!!
      Θα την φτιάξω σήμερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      είμαι σίγουρη οτι θα τη τσακίσετε!!!

      Διαγραφή
    3. Την εφτιαξα για μεσημεριανο!!!!!! Πιο εξπρες δεν γινοταν!!! Απιστευτη νοστιμια για τοσα λιγαυλικα!!! Οσο για την ζυμη, απλα δεν παιζεται!!!!!!!!!!
      Συγχαρητηρια! Εβγαλα και φωτο. Θα σου στειλω.

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Τι ωραία που φαίνεται η πίτσα σου! Λατρεμένη η Μαργαρίτα.
    Ωραία φαίνεται η ζύμη. Θα την δοκιμάσω, αλλά θα την κάνω λίγο πιο παχιά, είμαι ψωμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω και πιο παχιά!!! χαχαχα στις συνταγές μου "ζύμη για πίτσα"

      Καλημέρα Νοτούλα!! Σ' ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Δεν θα σταματήσω να το λέω!!!!!!
    Ωραιωποιείς την απλότητα και αυτό είναι μεγαλείο!
    Και μη βιαστείς να πεις ότι είμαι υπερβολική ή στομφώδης,γιατι ´πίστεψε με ,αυτό που σκέφτομαι,το γράφω,με όλες τις συνέπειες των λόγων μου.
    Έχεις έναν τρόπο που δίνεις έναν ήπιο τόνο πολυτέλειας σε ότι και αν φτιάχνεις!
    Εξαιρετική η πίτσα μαργαρίτα!Μπορώ να πω ότι είναι αυτη που προτιμώ,μιας και δεν είμαι λάτρης της.
    Μου έκανε εντύπωση η απλή ζύμη- δεν έχει κανενός είδους λιπαρή ουσία- και η άμεση παρασκευή της!
    Δεν γίνεται να απλωθεί σε ένα φύλλο πάνω σε αντικολλητικό χαρτί και στη συνέχεια να αναποδογυριςτεί στο ταψί?
    Υπέροχη!
    Ευχαριστούμε!
    Φιλάκια πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..κοκκινίζω σα τη πίτσα!!!!

      Εννοείται οτι μπορείς να ανοίξεις τη ζύμη σε ένα φύλλο αλλά εγώ δεν το 'χω και με διευκολύνει να ανοίγω μικρά φυλλαράκια!

      Σ' ευχαριστώ πολύ Φωτεινή και...αν τη φτιάξεις, μη ξεχάσεις να βγάλεις φωτογραφία!!!!

      Διαγραφή
    2. Τώρα ποιός με πιάνει!!!!Με την φωτογραφική μηχανή κρεμαςμένη,θα μαγειρεύω στην κουζίνα!...

      Διαγραφή
  4. Τι εύκολη πίτσα! Ούτε περιμένεις να φουσκώσει το ζυμάρι ούτε τίποτα. Ψήνεις και τρως αμέσως....τι καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανεύκολη!!!
      Ψήνεις και τρως!!! Πολύ σωστά!!!

      Σ' ευχαριστώ Μαρία!!

      Διαγραφή
  5. Με χάρακα έκοψες τα τετράγωνα;
    Αυτή η φωτό μ΄ αρέσει, όπως ίσως κατάλαβες... χώρια που θέλω να απλώσω το χέρι μου!

    Η ζύμη με γιαούρτι τύπου κουρού βγαίνει πάντα νόστιμη.

    Καλημέρα Peps!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα το πέτυχα το κόψιμο ε????
      Όρμα!!! Φτιάχνω κι άλλη!!!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια η ζύμη !! Πεντανόστιμο και πανεύκολο!! Καλή εβδομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλή ιδέα η ζύμη με γιαούρτι, θα τη δοκιμάσω σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντάξει, πιο εξπρές δεν έχει! Επίσης αυτή τη συνταγή τη θυμάσαι απ'έξω, δε χρειάζεται καν να τη γράψεις!
    Αγαπώ, αγαπώ, αγαπώ πίτσα μαργαρίτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς!!! τη θυμάσαι απ' έξω!!!! χαχαχα
      Φτιαξ τη!!!

      Διαγραφή
  9. Με ξετρέλανε η γρήγορη πίτσα μαργαρίτα!!!! Να ΄χα ένα κομμάτι!!!!!!
    Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα ήθελα τώρα!!!!
      Λες να φτιάξουμε??? χαχα

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος25/5/15, 10:03 μ.μ.

    Βλέπω την έψησες για τα γούστα μου, ε? Καλά, η συνταγή ειναι τσακ μπαμ αλλά δε νομίζω να εχει να ζηλέψει από τις άλλες τις κουλτουριάρες που κάθονται και ξεκουράζονται. Μου αρέσει που γινετια με υλικά που εχεις στο σπιτι, τα απλά που σνομπάρουμε συνήθως..... το ζυμάρι πρέπει να γινεται πολύ ελαφρύ με το γιαουρτάκι, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άαααααααντε και σε περίμενα!!!
      εσένα σκεφτόμουν όταν έβγαλα τη πρώτη φωτό!!!χαχαχα

      Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα! Ανοίγεις ψυγείο, βγάζεις τα υλικά και σε μισή ώρα τρως!

      Διαγραφή
  11. Η παιδική μου πίτσα... επαιζε σε ολα τα παρτυς! Χμ θα βάλω μαμα να την φτιάξει, έτσι να θυμηθούμε τα παλία ;)

    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μιαμ μιαμ πίτσα!! Εγώ θα έβαζα και μερικά φυλλαράκια φρέσκο βασιλικό, χι χι!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλε ότι θες και απόλαυσε τη!!!
      Καλημέρα Αγγελική!!

      Διαγραφή
  13. δεν λεω ποτε μα ποτε οχι σε ενα λαχταριστο κομματι πιτσας!!!
    ακρως λαχταριστη πιτσα πεπη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανένας δε λέει όχι σε πίτσα!!!!!!!!!!!
      χαχαχαχα
      φιλιά!

      Διαγραφή
  14. H ζύμη της βάσης με ξεσήκωσε... πολύ εύκολη.
    Τέλεια πίτσα μαργαρίτα.

    Μπράβο Πέπη : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα Πέπη !!
    Μου αρέσει πολύ η αλληλουχία των φωτογραφιών σου, με τις τελικές φωτογραφίες να προκαλούν λαχτάρα για σπιτική πίτσα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λίγο έλειψα από εδώ και να σου η αγαπημένη μου πίτσα!!! Θέλω μια μεγάλη κομματάρα Πεπάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος26/5/15, 4:59 μ.μ.

    μου τρεχουν τα σαλια . θα τη φτιαξω σιγουρα για να δοκιμασω την ιδεα της ζυμης.
    θαλεια κεφαλονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Θάλεια!!
      Περιμένω εντυπώσεις!!
      Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου!!

      Διαγραφή
  18. Το τηλέφωνο για το delivery, δεν βλέπω πουθενά... και ανησυχώ "τα μάλα" Πέπη μας!

    Καλά μιλάμε για τρομερή απόδοση φωτογραφίας, ειδικά στην δεύτερη από την αρχή (για μένα προσωπικά)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εύκολη αλλά πολύ ενδιαφέρουσα !
    Η ζύμη με το γιαούρτι θα μοιάζει με κουρούνες ή όχι;
    Θα δοκιμάστε η πρότασή σου.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ωωωωωωωωω ... δεν μπορω να πω τιποτα αλλο μου τρεχουν τα σάλια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία η πίτσα σου και η ζύμη αλλά και η γέμιση!! Οι φωτογραφίες σου καταπληκτικές Πέπη!!!
    Την λιμπίστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φαίνεται λαχταριστή και όντως γίνεται πανεύκολα!! Θα δοκιμαστεί με την πρώτη ευκαιρία (ελπίζω μέσα στο Σαββατοκύριακο!). Την καλημέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια!!! Να μου στείλεις φωτο!!!
      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος1/4/18, 10:59 μ.μ.

    Για σας. Μπορείτε,σας παρακαλώ να μου εξηγήσετε τι σημένει " 1 1/2 ποτήρι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του " γιατί είμαι Σέρβα ..δεν καταλαβαίνω :-) Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1 ποτήρι και μισο αλευρι. Καλυτερα να κανετε copy paste στο google translator

      Διαγραφή