2 Φεβρουαρίου 2014

Κινόα με βακαλάο και ινδικά μπαχαρικά

the recipe in english
υλικά
  • 4 φιλέτα βακαλάο (450γρ σύνολο)
  • 6 κουταλιές ελαιόλαδο
  • 1 κουταλιά κουρκουμά
  • 1 κουταλιά κύμινο
  • 1 κουταλάκι καπνιστή πάπρικα
  • 1/2  κουταλάκι κανέλα
  • αλάτι
  • πιπέρι
  • 1 ποτήρι κινόα
  • 1 1/2 ποτήρι νερό
  • 1 κρεμμύδι, ψιλοκομμένο
  • 1 μίνι καυτερή πιπερίτσα
  • 2 σκελίδες σκόρδο, ψιλοκομμένα
  • 1 φρέσκο κρεμμυδάκι, ψιλοκομμένο
  • 1 λάιμ
  • 1-2 κουταλιές κολοκυθόσπορο
  • κόλιανδρο

εκτέλεση
Ανακατεύετε σ'ένα μπωλάκι το κουρκουμά, το κύμινο, τη πάπρικα, αλάτι, πιπέρι και τις 4 κουταλιές ελαιόλαδο. Μαρινάρετε τα φιλέτα μέχρι να ετοιμάσετε τη κινόα.
Ξεπλένετε τη κινόα και την αφήνετε να στραγγίξει.
Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνετε τις υπόλοιπες δύο κουταλιές ελαιόλαδο και σωτάρετε το κρεμμύδι με το σκόρδο και τη πιπεριά.
Προσθέτετε τη κινόα και το νερό. Μόλις πάρει βράση, χαμηλώνετε τη φωτιά, σκεπάζετε τη κατσαρόλα και σιγοβράζετε για 15 λεπτά. Μόλις περάσουν τα 15 λεπτά, αποσύρετε τη κατσαρόλα από τη φωτιά και αφήνετε τη κινόα ξεσκέπαστη για 5 λεπτά.
Ζεσταίνετε ένα αντικολλητικό τηγάνι και ψήνετε τα φιλέτα και από τις δυό πλευρές.
Σερβίρετε τη κινόα με το ψάρι και γαρνίρετε με φρέσκο κρεμμυδάκι, χυμό λάιμ, κολοκυθόσπορο και κόλιανδρο.


31 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Τι μας έκανες πάλι σήμερα με την υγιεινή σου διατροφή βρε Πέπη?
    Τον έκανες τον μπακαλιάρο σούπερ ινδικό με όλα τα μπαχαρικά που μου αρέσουν.
    Πολύ φοβερό φαγητό. Δεν έχω λόγια!!!!!
    Η τελευταία φωτογραφία μου αρέσει πολύ, με το βάθος της !!!!!!!!

    Καλημέρααααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα μου αρέσει η τελευταία φωτογραφία Χρυσαυγή μου!Επειδή στον ορίζοντα του τραπεζιού διακρίνονται ΔΥΟ γεμάτα πιάτα!Άσε το βάθος... και εστίασε την προσοχή στο πλάτος και το περιεχόμενο των πιάτων....

      Διαγραφή
    2. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!
      Κοπιάστε!!!

      Διαγραφή
    3. Φωτεινή εστιάζω στο πλάτος και το περιεχόμενο που θέλω πολύ να το φάω... αλλά έλα που δεν γίνεται!!!
      Πέπη μην μας καλείς γιατί θα έρθουμε....!!!

      Διαγραφή
  2. Ψάρι μπορεί να μην τρώω, όμως ο συνδυασμός των μπαχαρικών είναι φοβερός και φυσικά η κινόα σούπερ!Μπράβο,κοριτσάκι!
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Λένια!!! Μ' αρέσει κι εμένα πολύ η κινόα!!

      Διαγραφή
  3. Λατρεύω τον μπακαλιάρο και αυτός ο συνδυασμός μου αρέσει πολύ.
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχεις γίνει εξπέρ μου φαίνεται στις υγιεινές συνταγές! Κινόα δοκίμασα κι εγώ επιτέλους φέτος και μου φαίνεται πολύ ωραίος ο συνδυασμός της με τον κολοκυθόσπορο και τα άλλα υλικά που έβαλες. Για το ψάρι δεν το συζητώ καν, είμαι φίλη μεγάλη πόσο μάλλον όταν υπάρχουν και τέτοια μπαχαρικά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχ εξπέρ όχι αλλά μ' αρέσει να δοκιμάζω υγιεινές και ελαφριές συνταγές!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!
      Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  5. Εκπληκτική συνταγή!Το ψάρι μοιάζει να είναι παναρισμένο σε αυγό!!!!Μπαχαρικά που απογειώνουν την γεύση σε ένα πιάτο που πρωταγωνιστεί η υγεία.Με γεύση και ουσία όμως και όχι με νοσοκομειακή συνταγή!!!!
    Πέπη μου ,έσκισες πάλι!Με την πρωτοτυπία και τη μοναδικότητα των προτάσεων σου, βάζεις το μαγειρικό σου αυτόγραφο σε γευστικούς πίνακες που μας ταξιδεύουν .Οι λήψεις όπως πάντα ατμοσφαιρικές και πολλά υποσχόμενες!!!!
    Καλό απόγευμα!!!!Φιλιά πολλά,πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Comida saludable Peps me encanta la quinoa buen plato,abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος2/2/14, 6:54 μ.μ.

    Μου αρέσουν πολύ κάτι τέτοια εξωτικά! Ειδικά για το ψάρι που συνήθως το βαριέμαι! Κινοά πού βρίσκουμε;

    www.foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κινόα θα βρεις σε βιολογικά μαγαζιά. Επίσης έχει και ο αβ!
      Κι εμένα μ' αρέσουν τα εξωτικά και τα υγιεινά!!
      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  8. Εγώ ακόμα δεν έχω δοκιμάσει να τη φτιάξω, αλλά μου έδωσες πολύ ωραία ιδέα Πέπη μου! Και τα ινδικά αρώματα στο ψάρι είναι κι εμένα από τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νόστιμη και θρεπτική!!! Δοκίμασε τη!!
      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  9. Ωραία και υγιεινή συνταγή!Να που υπάρχουν πιάτα νόστιμα χωρίς να είναι νερόβραστα! Καλή βδομάδα Πέπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άντε να κλείσω μάτι με τέτοια συνταγή!!!! Καταπληκτική!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Σιλένα!!!
      Κλείσε της το μάτι και φτιάξ την!!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  11. Υπεροχος συνδυασμος! Το μιγμα των μπαχαρικων ειναι το καλυτερο μου, τα τρια πρωτα σχεδον παντου τα βαζω, αλλα με τον μπακαλιαρο δεν τα εχω δοκιμασει! Οσο για το κινοα, εχω παρει ενα σακκουλαι εδω και καιρο, αλλα ακομη να αρχισω τους πειραματσιμους μαζι του. Τωρα που ειδα αυτην την συνταγη, μαλλον πρεπει να ασχοληθω λιγο μαζι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίνουν έντονη γεύση και δε πολυκαταλαβαίνεις οτι τρως ψάρι!!
      Να τη δοκιμάσεις τη κινόα! Τη βρίσκω νόστιμη!!!
      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  12. Αυτά τα "εξωτικά" αρέσουν πολύ του άντρα μου. Η μαμά μου πάλι τα ψιλοπεριφρονεί στην αρχή και μετά....ζητάει και δεύτερο πιάτο! Πιστεύω θα είναι πολύ νόστιμο και είναι και πολύ απλό στην παρασκευή του!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία λοιπόν!! Να τους το φτιάξεις!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχη φαίνεται η συνταγή σου! Θα την δοκιμάσω με το που πάρω κινόα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ιδιαίτερα μαγειρεμένος ο μπακαλιάρος και αποτυπωμένος με τη δική σου μοναδική οπτική!

    Καλημέρα my Peps!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω θα σου αρέσει Ζαμπία μου!!! Είσαι κι εσύ φαν των ινδικών μπαχαρικών!!
      Ευκαιρία να δοκιμάσεις και τη κινόα!!!

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  15. Τώρα που σε διαβάζω Πέπη μου, σκέφτομαι πως καιρό έχω να φτιάξω μπακαλιάρο, καθώς άλλα ψαρικά έχουν "παίξει" το τελευταίο διάστημα.

    Και δίνεις και πολύ ωραία εναλλακτική συνοδεία. Την κρατώ για να την προσαρμόσω σύντομα στα δεδομένα μας.

    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φαίνεται νοστιμότατο πιάτο!!! Άντε να δούμε πότε θα δοκιμάσω κινόα... άσε που ο μπακαλιάρος είναι από τα λίγα ψάρια που τρώω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή