2 Ιουνίου 2013

Βλήτα με φρέσκια ντομάτα και τυροκαυτερή


υλικά
  • χόρτα βλήτα
  • ντομάτα ψιλοκομμένη
  • τυροκαυτερή ή φέτα θρυμματισμένη
  • ελαιόλαδο
  • χυμό λεμόνι
  • φρέσκια ρίγανη 
 εκτέλεση 
Πλένετε και βράζετε τα χόρτα σε μπόλικο καυτό νερό.
Τα ρίχνετε σε σουρωτήρι και τα αφήνετε για λίγο κάτω από το νερό της βρύσης για να κρυώσουν και να μη χάσουν το ζωντανό πράσινο χρώμα τους.
Τα σουρώνετε και σερβίρετε στα πιάτα.
Περιχύνετε με ελαιόλαδο και χυμό λεμόνι.
Γαρνίρετε με τη ψιλοκομμένη ντομάτα, μερικές κουταλιές τυροκαυτερή και λίγη φρέσκια ρίγανη.


   

44 σχόλια:

  1. Ωωωω!! Καλημέρες!!

    Διαιτιτικά μας άρχισες το καλοκαίρι και εγκρίνω.
    Μας δρόσισες με τη σαλάτα σου, αλλά και τα χρώματα είναι εκτυφλωτικά και ζωντανά. Προσδίδουν φρεσκάδα και υγεία στο πιάτο.

    Ωραια...!!!!! Ήταν κάτι διαφορετικό το σημερινό!

    Σε φιλώ πολύ Πίπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bonjour!!!!
      ναι......ας κάνουμε και λίγο δίαιτα......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Να σαι καλά Χρυσαυγή μου!!!
      Φιλιά!!!

      υ.γ. Το Πίπη καθιερώθηκε...μ' αρέσει!!!!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα συνδυασμένο, με την τυροκαυτερή και την ντοματούλα, πιάτο!
    Οι φωτογραφίες σου το κάνουν δελεαστικότερο. Μικρά επιφωνήματα όπως:
    Ωωωωω!
    Quelle beauté!
    Splendido
    Delicious κ.λπ. ακούγονται στα πέριξ!

    * Έχω δέμα για σένα! :)
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩΩΩΩ!!!!
      Σ'ευχαριστώ Ζαμπία μου!!
      Ένα ελαφρύ και καλοκαιρινό πιάτο!!!!

      Δέμα?????????????? γιούχου!!!!!!

      Διαγραφή
    2. 1ον.Εγκρίνω την πολυφωνία και την πολυγλωσσία της φίλης μου Ζαμπίας, ως τα μοναδικά μέσα έκφρασης θαυμασμού στην τρικολόρε[ιταλικών εθνικών χρωμάτων], πολυβοτανική και πολύδροση σαλάτα...Μόνο η γνώση άφθονων ξένων γλωσσών είναι ικανή να καλύψει τα γευστικά και οπτικά μονοπάτια του πιάτου αυτού!!!
      2ον.Τα περί δεμάτων,χορηγιών,προσφορών,δώρων και τα τοιαύτα μη τα αναφέρετε...κυκλοφορούν ζηλότυποι χαρακτήρες και εύκολα ματιάζουν..τι δεν πιστεύετε στο ΄΄κακό΄΄ μάτι????
      3ον.Αφήστε με να κάνω και κανένα φαγητό!!!!Κυριακάτικα σήμερα θα περάσω το παληκάρι μου με ομελέτα!!

      Διαγραφή
  3. Η πιο ωραία σαλάτα!!
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέπη μου συνταγή θησαυρός είναι αυτή.............λατρεύω όλα της τα υλικά και ειδικά την τυροκαυτερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...κι αυτή ήταν από ένα σπέσιαλ μαγαζί με γαλακτοκομικά.......καυτερή και νόοοοοοοοστιμη!!!!!!

      Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Πεπούλα!
    Ωραιότατος συνδυασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Πέπη μου και καλό σου μήνα!!!
    Λάτρεψα τον τρόπο επίδειξης μιας απλής σαλάτας με προσωπικότητα.Το ζωντανό πράσινο χρώμα που διατήρησαν τα χόρτα,το ωοειδές σχήμα που επέλεξες να δώσεις στην τυροκαυτερή,το άφθονο ελαιόλαδο που αγκάλιασε το θρεπτικό σύνολο,που στάθηκε επίμονα σε κοιλώματα και γωνιές και που χάρισε την τελική ,ίσως και καλύτερη νότα νοστιμάδας στην απίθανη σαλάτα.Η φρέσκια ρίγανη απαραίτητη εικόνα ομορφιάς και ενισχυτική ανάσα δροσιάς και γεύσης.
    Υπέροχη,γνήσια σαλάτα του αγρού που συντροφεύει όλα τα πιάτα ,θεμελιώνοντας την υγιεινή επιλογή του ελληνικού κυριακάτικου τραπεζιού.
    Φιλάκια πολλά,πολλά γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άλλο σχόλιο????
      Σ'ευχαριστώ Φωτεινή μου!!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος2/6/13, 12:19 μ.μ.

    εξαιρετικό πιάτο να σαι καλά καλό μηνα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  8. Δυνατό πιάτο, μ' έφτιαξες γειτόνισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σαλάτα εύκολη, νόστιμη, λαχταριστή και πολύ εμφανίσιμη!
    Πολύ εμπνευσμένη τη βρίσκω Peps!

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω εκτός απο σαλάτα είναι κι ένα ελαφρύ πλήρες γεύμα!

      Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενη!!!

      Διαγραφή
  10. Τα βλήτα είναι η πιο ωραία πράσινη σαλάτα για το καλοκαίρι! Την έκανες ακόμα πιο ωραία με το συνδυασμό αυτό! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ' αρέσουν πολύ!!!

      Σέυχαριστώ πολύ Έφη!!!

      Διαγραφή
  11. Ανάλαφρη και δροσερή σε βρίσκω σήμερα!
    Ιδανική για τις ζέστες που έπονται
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι...ναι...αρχίζουν οι ζέστες και ....πρέπει να τρώμε ελαφριά...χαχαχα

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Τα βλήτα από μόνα τους είναι σκέτη νοστιμιά, πόσο μάλλον αν συνδυαστούν με όλες τις νοστιμιές που τους πρόσθεσες!!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς... και μόνα τους με λαδολέμονο είναι σούπερ αλλά είπα να τους δώσω λίγο περισσότερο χρώμα!!

      Σ' ευχαριστώ !!!

      Διαγραφή
  13. Μου αρεσει που φαινονται ζωντανα και λαχταριστα τα βλητα!!Εξαιρετικη παρουσιαση,μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Γιώτα!
      Καλώς ήρθες στο μπλόγκ μου!

      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!!!

      Διαγραφή
  14. Έχω την νοσταλγία για την Ελλάδα, που την έχω! Έρχεσαι και εσύ Πέπη μου, με αυτό το τέλειο πιάτο, που δεν μπορώ να φτιάξω εδώ και με αποτελειώνεις!
    Τι φωτογραφίες!!! Τι υλικά!!!! Σνιφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε το δοκιμάζεις με άλλα χόρτα που σίγουρα θα έχετε εκεί?????

      Φιλιά Αγγελική!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετικος συνδυασμος και πολυ λαχταριστη παρουσιαση!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετικό πιάτο Πέπη μου!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπορώ άνετα να φάω μια κατσαρόλα βλίτα! Με λαδάκι και λεμονάκι είναι το καλύτερο μου!
    Ωραία η ιδέα να τα γαρνίρεις με ντομάτα και τυροκαυτερή, αμέσως το πιάτο γέμισε χρώμα και σπιρτάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....έτσι γίνεται και πλήρες γεύμα!!!

      Φιλιά Ερμιόνη! Σ'ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος3/6/13, 5:26 μ.μ.

    Βλητα αναβαθμισμένα!
    Πολύ μου αρέσει το πιάτο αυτό (ελπίζω όλο το υγρό να μην είναι λάδι όμως).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλιστα..είναι!!!
      Αν έχεις πρόβλημα, άσε τις παπάρες σε μένα και φάε το υπόλοιπο...χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/6/13, 7:14 μ.μ.

      απαππαπαπα....3 ώρες spinning για να καεί λέμε....(άμα κάνεις και παπάρες, βάλε 3 μέρες)

      Διαγραφή
  19. Dear Peps, This looks healthy and very delicious. Blessings dear. Catherine xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ ωραία! Και εγώ άνετα έτρωγα όλη σου την κατσαρόλα. Καλοκαιρινό φαγάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εξαιρετική παρουσίαση! Φαίνεται υπέροχο! Και ο συνδυασμός υλικών είναι τόσο ταιριαστός! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη Peps και με καταπληκτική παρουσίαση!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ενα πολύ καλοκαιρινό πιάτο Πέπη.
    Ωραίοι συνδυασμοί και ωραία παρουσίαση και πεντανόστιμο. Ενα ταπεινό χορταράκι τι μπορεί να κάνει.

    Εγώ τα βλήτα τα τρώω με ξύδι, αλλά θα τα δοκιμάσω κι έτσι.
    Τυροκαυτερή προτιμώ από πάνω.

    Μπράβο σου :)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή