3 Ιουλίου 2013

Σαλάτα ρόκα με νεκταρίνια και buffalo μοτσαρέλα


υλικά
  • 3 νεκταρίνια
  • 125γρ buffalo μοτσαρέλα
  • 1 μάτσο ρόκα 
  • 1 μικρό ξερό κρεμμύδι
  • 1 καυτερή πιπεριά (προαιρετικά)
  • 4 κουταλιές ελαιόλαδο
  • 3 κουταλιές λευκό ξύδι μπαλσάμικο
  • 2 κουταλάκια μέλι
  • 2 κουταλάκια μουστάρδα dijon
  • 1 κουταλιά φρέσκο κόλιανδρο

εκτέλεση

Πρώτα φτιάχνετε τη βινεγκρέτ. Βάζετε σ' ένα βαζάκι τα τελευταία 5 υλικά, το κλείνετε και το ανακινείτε να αναμιχθούν καλά.

Κόβετε τα νεκταρίνια σε κομμάτια και τα βάζετε μαζί με τη πιπεριά σ' ένα ταψάκι που έχετε στρώσει με αντικολλητικό χαρτί. Πασπαλίζετε με αλάτι και τα περιχύνετε με λίγο ελαιόλαδο. Τα ψήνετε στο γκρίλ για 10- 15 λεπτά.

Όταν είναι έτοιμα, ξεφλουδίζετε τη πιπεριά, την ψιλοκόβετε και τη μεταφέρετε μαζί με τα νεκταρίνια σ' ένα πιάτο.
Κόβετε με τα χέρια σας τη ρόκα σε μεγάλα κομμάτια .
Κόβετε και το κρεμμύδι σε λεπτά φετάκια.

Βάζετε στη σαλατιέρα σας τη ρόκα με το κρεμμύδι και την ανακατεύετε με λίγη  βινεγκρέτ. Από πάνω κόβετε με τα χέρια σας σε μικρά κομμάτια  τη μοτσαρέλα . Τοποθετείτε τα νεκταρίνια και γαρνίρετε με τη καυτερή πιπεριά και την  υπόλοιπη βινεγκρέτ.

Απολαύστε τη μ' ένα ποτήρι παγωμένο Prosecco ή όποιο άλλο αφρώδες κρασί σας αρέσει!


36 σχόλια:

  1. Καλημέραααααααααααααααα!!!

    Μα τι ομορφιές έχεις σήμερα!! Βρε συ, παρόλο που τα φρούτα δεν τα τρώω γενικώς... όταν εμπεριέχονται σε σαλάτες ή φαγητά τους δινω και καταλαβαίνουν!! Εντελώς τρελό μιλάμε!!!

    Καταλαβαίνεις πόσο ταυτίζομαι σήμερα με τη σαλάτα σου που τα έχει όλα και φτιάχνει από μόνη της πλήρες γεύμα. Μπράβο σου Πίπς μου!!!
    Είσαι καλοκαιρινή και μου αρέσεις πολύ!!!

    Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω!!! ευχαριστώ πολύ!!!!
      Όλα τα'χει και πρασινάδα και μοτσαρέλα και νεκταρίνια! Δόκιμασε τη! Θα σ' αρέσει!!!

      Φιλάκια, Χρυσαυγή!!!

      Διαγραφή
  2. Φανταστικη σαλατα!
    Παρολο που ειναι απλη, ειναι ταυτοχρονα και πολυ επισημη..
    Εξαιρετικο ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι, έτσι μου φάνηκε κι εμένα...επίσημη!!!

      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  3. μμμμ...λαχταριστή!το μονο που θα αλλαξω είναι ο φρεσκος κολιανδρος τον οποιο απεχθανομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει ιδιαίτερο άρωμα και περίεργη γεύση ο κόλιανδρος και δεν αρέσει σε πολλούς!
      Νομίζω θα του πήγαινε ο δυόσμος, το σχοινόπρασο, ο μαιντανός....

      Σ'ευχαριστώ πολύ!!!!

      Διαγραφή
  4. Ετοίμασε ένα καλό τάπερ για αποστολή εκεί κατά τις 2.00.
    Θα το περιμένω!!!! Μια και την διεύθυνση την γνωρίζεις Peps :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει Πηνελόπη μου, τα ταπεράκια όλο και αυξάνονται!!!!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη σαλάτα, πρωτότυπη, δροσερή!!!
    Δεν αρκέστηκα όμως μόνον στην σαλάτα, είδα όλες τις νόστιμες αναρτήσεις σου και πήρα πολλές ιδέες!
    Σ ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τις περισσότερες φορές για να γράψω τα σχόλια μου σχετικά με μία συνταγή ,κυττώ αρκετή ώρα τις φωτογραφίες που τη συνοδεύουν.Ανακαλύπτω πράγματα πίσω από αυτές.Πίσω από τις φωτογραφίες βρίσκεται το προσωπικό γούστο της καθεμιάς,ο κόπος και η φαντασία για τις στήσει,η απαιτούμενη οργάνωση,το κυνηγητό του ημερήσιου φωτός και χίλια δυο άλλα πράγματα που δεν μπορώ να ξέρω.
    Έπειτα φαντάζομαι τη γεύση.Σχεδόν την βιώνω μέσα από αυτές.Τα γευστικά μηνύματα που στέλνουν είναι κάτι το μαγικό.
    Η ζωντάνια και η καθαρότητα που εισπράττω από τις προτάσεις σου Πέπη μου,καθρεπτίζονται πάντα και στις φωτογραφίες σου!
    Αισθάνομαι την θερμαντική δύναμη του φρούτου που μόλις ακούμπησε στα δροσερά φύλλα της ρόκας,συμφιλιώθηκε με αυτό.Γεύομαι την ουδέτερη γεύση της μοτσαρέλας που ισορροπεί με την σπιρτάδα του υπόπικρου πράσινου λαχανικού και ενδυναμώνεται από την γλυκόξινη δύναμη της σάλτας.Αφήνομαι στην χρωματική ένταση και παραδίνομαι στη γευστική της αξία.
    Μπράβο Πέπη μου!!!Νομίζω ότι η σημερινή σαλάτα σου ανήκει στις δροσερές εκπλήξεις του καλοκαιριού!
    Φιλιά πολλά,πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που βρίσκεις τις φωτογραφίες μου ζωντανές!!!!
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Φωτεινή!!!
      Μ' αρέσει να σε διαβάζω!!!

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος3/7/13, 2:38 μ.μ.

    Μα είναι της μόδας τα ψητά νεκταρίνια/ροδάκινα ή ιδεά μου είναι?
    Πολύ μου αρέσει η προσθήκη του κόλιανδρου, δεν θα σκεφτόμουν ότι θα πήγαινε με την ρόκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κόλιανδρος μ' αρέσει πάαααρα πολύ!!!!
      Είναι εξωτικός!!!

      Διαγραφή
  8. Και μόνο από τις φωτογραφίες, καταλαβαίνει κανείς πόσο δροσερή θα είναι αυτή η σαλάτα! Δεν θα έλεγα όχι σε μια γενναία μερίδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δροσερή και γλυκιά και πικάντικη!!!
      Μια ολόκληρη μερίδα για σένα!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ωραία χρώματα/ φωτογραφίες και το νεκταρίνι στη σαλάτα μού έκανε κλικ...όμως επειδή η Χρυσαυγή "καπάρωσε" την πρώτη μπουκιά δεν θα διεκδικήσω μερίδα θα αφήσω τη δική μου σ΄αυτήν, θα αρκεστώ στο να πάρω μόνο όλο το prosecco! :)))

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη ότι το prosecco θα προτιμούσες!!!
      χαχαχα

      Διαγραφή
  10. Πολύ τολμηρή σαλάτα για τα δικά μου γούστα, μιας που δεν συνηθίζω να παντρεύω φρούτα με λαχανικά!
    Φαίνεται όμως ιδιαίτερα νόστιμη και άκρως καλοκαιρινή!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε την αρχή!!!
      Αξίζει να τη δοκιμάσεις!!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη, δροσερή και πολύ καλοκαιρινή Peps!!!Μου αρέσει πάρα πολύ!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτή η εβδομάδα είναι της σαλάτας μόνο σήμερα έφαγα κάτι διαφορετικό για αύριο όμως πάω στη δική σου σαλάτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχη! Αυτές οι σαλάτες, οι λίγο διαφορετικές, μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα αυτό το διαφορετικό πάντα μου άρεσε!!!

      Διαγραφή
  14. Φοβερη φαινεται... και αυτό με το Proseco μου άρεσε πολύ!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχη peps η σαλάτα σου και ότι σκεφτόμουν να προσέξω λίγο την διατροφή μου!!!!!
    Με τη σαλάτα σου έχω την επιτυχία στο τσεπάκι μου!!!!!!
    Ευχαριστώ πολύ πολύ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι..οτι πρέπει για δίαιτα!!! χαχαχα
      Φιλιά!! Κι εγώ σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  16. Φανταστική και πρωτότυπη η σαλάτα σου Peps. Μου άρεσαν
    πολύ τα νεκταρίνια και η buffalo μοτσαρέλα.
    Εξαιρετική μπορώ να πω.
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Saludable y exquisita ensalada muy bonita,saludos y abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Peps se ve espectacular y original con el queso,abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή