5 Ιουνίου 2013

Σαρδέλες φούρνου


υλικά
15 σαρδέλες
2 μικρές ντομάτες
2 σκελίδες σκόρδο
μαιντανό
αλάτι
πιπέρι
ξύσμα λεμονιού
ελαιόλαδο

εκτέλεση
Καθαρίζετε τις σαρδέλες από τα λέπια, τα κεφάλια και τα εντόσθια.
Τις πλένετε και τις βάζετε σε απορροφητικό χαρτί να στεγνώσουν καλά.
Τοποθετείτε τις σαρδέλες στο πυρέξ, τις περιχύνετε με ελαιόλαδο και τις αλατοπιπερώνετε.
Κόβετε τις ντομάτες σε λεπτά φετάκια, ψιλοκόβετε το σκόρδο και τον μαιντανό.
Βάζετε τις ντομάτες γύρω από τις σαρδέλες και τις πασπαλίζετε με το σκόρδο, το μαιντανό και το ξύσμα λεμονιού.
Τις ψήνετε στο γκρίλ για περίπου 10 λεπτά.


Καλή σας όρεξη!


35 σχόλια:

  1. Συνταγές διαίτης μέρος β΄γι΄ αυτή την ευδομάδα!!
    Βάλθηκες να μας αδυνατήσεις αυτό το καλοκαίρι!

    Μα πως να δω τη συνταγή όταν βλέπω την δόλια σαρδέλα να με κοιτάζει με αυτό το πονεμένο ήφος του τύπου "τώρα θα με μαγειρέψουν"???

    Φτιάχνω συχνά σαρδέλες μα ποτέ δεν είχα σκεφθεί να βάλω μαζί και ντοματούλα στη σειρά να ψηθεί. Μου άρεσε πολύ η σκέψη σου!

    Όσο για τη φωτογράφιση της σαρδέλας πριν το ψήσιμο... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσέχω τη σιλουέτα σας, βρε!!!!!

      Φιλάκια Χρυσαυγή μου!!!

      Διαγραφή
  2. Peps τέλειο και το φτιάχνω συχνά επειδή στο σπίτι αγαπάμε όλοι τα ψάρια!Πολύ όμορφες φωτογραφίες,μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνηθισμένο αλλά πολύ νόστιμο πιάτο!!!
      Σ'ευχαριστώ Ελένη!!!

      Διαγραφή
  3. Το κάνω συχνά αυτό το φαγητό! Απλά φάζω τις ντομάτες από πάνω! Υπέροχη η φωτογράφιση!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το σκέφτηκα αλλά ήθελα να ξεροψηθούν οι σαρδέλες!!

      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  4. Ναι! Έτσι ακριβώς τις θέλω!
    Εσύ τις έφτιαξες και όμορφα παρατεταγμένες, ζυγισμένες εφ΄ενός ζυγού!

    Καλημέρα και να ετοιμάζεσαι για την ανταλλαγή!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί πρέπει να κάνουμε ανταλλαγή?????????????
      Μπορούμε να φάμε πρώτα το πεπονάκι με τη μοτσαρέλα σου και μετά τις σαρδέλες...και μετά...λίγο πεπονάκι ακόμα!!!χαχαχα

      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Η στρατιωτική στοίχιση των σαρδελών με άφησε άναυδη!!!!Μοιάζουν με σχεδιασμό κινέζικης παρέλασης όπου όλα είναι τακτοποιημένα με μεζούρες και μαθηματική ακρίβεια!!!
    Υπέροχη παρουσίαση ,γκουρμέ ατμόσφαιρα με ένα απλό,απλούστατο ελληνικό πιάτο, με πολυτελείς όμως αισθητικές νότες εντυπωσιασμού!
    Μπράβο Πέπη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κινέζικη παρέλαση!!!!!!!!!!!!!!!!
      Που το σκέφτηκες βρε Φωτεινή???
      Ετσι ακριβώς!

      Διαγραφή
    2. Είμαι οργανωτικός τύπος!!χαχαχα

      Σ΄ευχαριστώ Φωτεινή!!!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος5/6/13, 11:35 π.μ.

    Μ'αρεσει η φωτογραφία που έίναι οι σαρδελίτσες στην σειρά και περιμένουν (την γκιλοτίνα βέβαια)... Ωραιο καλοκαιρινό φαγητό (να σου στείλω διεύθυνση για το ταπεράκι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μιαμμ ψαράκι!!!
    Το λατρεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σαρδέλλα από τα αγαπημένα μου ψάρια! Η συνταγή σου αρκετά ενδιαφέρουσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ' αρέσουν πάρα πολύ!!!

      Σ'ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  9. Συνταγή που τα έχει όλα Πέπη μου... υγεία, νοστιμιά, Μεσογειακό καλοκαίρι και καταπληκτική παρουσίαση!!! Μπράβο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω οι σαρδελίτσες είναι από τα πιο νόστιμα ψάρια!!
    Τις μαγείρεψες πολύ όμορφα, ωραία ιδέα να ψηθούν οι ντοματούλες παραδίπλα και όχι πάνω στις σαρδελίτσες!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ νόστιμες!!!
      Δεν έβαλα τις ντομάτες πάνω στις σαρδέλες γιατί τις ήθελα ξεροψημένες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Αυτό με την "στοίχιση" το έχω κι' εγώ όταν φτιάχνω ψηλό ψαράκι.
    Είναι ευπαρουσίαστο, αλλά ταυτόχρονα σερβίρονται και εύκολα αν τα πιάσεις με λαβίδα :-)))
    Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη φυσικά με την όλη σύνθεση, καλή μου Peps.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω πω, πόσο καιρό έχω να φάω σαρδέλα!
    Τι μου θύμισες τώρα βρε Πέπη! Και το αστείο είναι ότι πρόκειται για ένα ψάρι που μου αρέσει πολύ!
    Εξαιρετική παρουσίαση και φωτογράφηση, τα θερμά μου συγχαρητήρια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοοοο!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!!
      Άντε....πήγαινε για ψώνια......χαχαχα

      Διαγραφή
  13. Πολύ μου αρέσουν οι σαρδέλες και έτσι φρέσκιες
    που φαίνονται στις φώτο σου! Απίθανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν όντως ολόφρεσκιες!!!!

      Σ'ευχαριστώ Μίνα!!!

      Διαγραφή
  14. Παρόλο που έχω ένα θέμα με τα κοκκαλάκια τους που είναι σαν τριχάκια, ομολογώ πως μου'κλεψες τη ματιά με τις φωτογραφίες σου Πέπη μου και τις λιμπίστηκα! Πολύ πολύ ωραίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πεντανόστιμες οι σαρδέλες σου peps!!! Με έβαλαν σε μεγάλο πειρασμό, αλλά μ’ αρέσει!!!
    Σου έχω ένα βραβειάκι πέρασε από το http://aromakouzinas.blogspot.gr/ να το παραλάβεις!
    Καλό μεσημέρι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάρα πολύ ωραία η ιδέα να ψήσουμε και ντοματούλα μαζί με τις σαρδελίτσες! Νοστιμότατο μεζεδάκι και πολύ εύκολο! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο μ' αρέσουν οι σαρδέλες δεν μπορείς να φανταστείς. Έτσι ψητές είναι πάρα πολύ νόστιμες! Γειά στα χέρια σου, φαίνονται τέλειες Πέπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λατρεύω αυτά τα ψαράκια αλλά και τις καταπληκτικές σου φωτογραφίες!
    Με ένα τόσο ταπεινό υλικό έκανες ένα έργο τέχνης !!!
    Φιλάκια πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Absolutamente delicioso y hermoso este plato de sardinas hace mucho tiempo que no se consume al natural en casa se vende más en tarro,muy rico,abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλέ πόσο όμορφα τις έχεις στοιχίσει σαν στρατιωτάκια τις σαρδέλες και πόση φωτογένεια έχουν!!!
    Τις λιμπίστηκα Πέπη!!!Είναι τόσο εύκολες όσο φαίνονται??? Απίστευτο κι όμως αληθινό:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή