15 Οκτωβρίου 2012

Κέικ με κακάο, σοκολάτα και πράσινο κολοκυθάκι




ΠΡΟΘΕΡΜΑΙΝΕΤΕ τον φούρνο στους 180°C.
ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ σ'ένα μεγάλο μπώλ...
3/4 ποτηριού ελαιόλαδο
3/4 ποτηριού μέλι
2 κουταλάκι άρωμα βανίλιας
ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ...
2 αυγά
200γρ γιαούρτι στραγγιστό 2%
Συνεχίζετε το ανακάτεμα με το κουτάλι και προσθέτετε...
300γρ αλεύρι ολικής αλέσεως
50 γρ σκόνη κακάο 
1 1/4 κουταλάκι σόδα
1/2 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
1/2 κουταλάκι αλάτι
ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ καλά και ρίχνετε στο μίγμα...
400γρ κολοκυθάκι τριμμένο και στραγγισμένο
125γρ κουβερτούρα χοντροκομμένη


ΡΙΧΝΕΤΕ το μίγμα σε βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα 34x10εκ.
ΨΗΝΕΤΕ  στους 180°C, για 45-50 λεπτά.
Αφήστε το να κρυώσει στη φόρμα του για 15 λεπτά και μετά το μεταφέρετε σε πιατέλα.








41 σχόλια:

  1. Τέλειο, θέλω ένα κομμάτι για το καφέ μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίος και πρωτότυπος συνδυασμός!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λένε ότι τα κέικ που έχουν μέσα κολοκυθάκι είναι απολαυστικά ζουμερά! Αληθεύει?
    Αν κρίνω από τις φωτογραφίες παρα-αληθεύει!
    Μπράβο τολμηρή Πέπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε..ναι..όπως βλέπεις..είναι ζουμερά!!!!
      Τόλμησε το!!!

      Διαγραφή
  4. Ουάου!! Ζουμερότατο και προκλητικότατο, σαν την παρασκευάστριά του!!

    Σε χαίρομαι για τα τολμήματά σου λοιπόν. Επίσης μου αρέσει που έβγαλες φωτό από την διαδικασία παρασκευής.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Χρυσαυγή!!!
      Θέλω να δοκιμάζω περίεργους συνδυασμούς και αφού μου άρεσε πολύ το κέικ με το παντζάρι είπα να φτιάξω και με κολοκυθάκι!
      Όσο για τις φωτό...το φχαριστήθηκα!!! Έχω ξεμείνει από μηχανή και δανείστηκα της φίλης μου!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό το κακάο,καλή και η σοκολάτα αλλά το κολοκύθι μου έκανε εντύπωση θα ήθελα όμως να το δοκιμάσω,μπράβο Πέπη γεια στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ροδάνθη!
      Να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε!!
      Είναι ζουμερό και ελαφρύ!!Υγιεινό θα έλεγα!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τα κέικ με φρούτα ή λαχανικά, όπως το κολοκυθένιο σου γίνονται πολύ νόστιμα, πολύ ζουμερά! Αυτό εδώ είναι και σοκολατένιο, οπότε καταλαβαίνεις ότι ευχαρίστως θα το κατανάλωνα με συνοπτικές διαδικασίες...μασήματος! :)

    Εύγε σου Peps!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ζαμπία μου!!!
      Μ'αρέσουν οι περίεργοι συνδυασμοί και όντως έτσι γίνονται πιο ζουμερά τα κέικ, όπως και με το παντζάρι.
      Σ'ευχαριστώ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τώρα αυτός ο συνδιασμός μου φαίνεται λιγάκι τολμηρός αλλά και η μαγειρική πρέπει να είναι τολμηρή!Πρέπει να είναι ωραίο !Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το Pinelia!
      Το κολοκύθι το κάνει πιο ζουμερό και δε το καταλαβαίνεις στη γεύση.
      Υπερισχύει η σοκολάτα!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Το έχω φτιάξει και κανείς δεν κατάλαβε οτι είχε μέσα κολοκυθάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τότε ξέρεις πόσο ωραίο είναι!
      Πράγματι το κολοκυθάκι, αν και φαίνεται κάτι πράσινο...κανείς δε το καταλαβαίνει!!

      Διαγραφή
  9. Τέλειο, ζουμερό, σοκολατένιο και... πρωτότυπο!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ'αρέσουν οι πρωτότυπες συνταγές γι'αυτό και το δοκίμασα!
      καλημέρα Painter!!

      Διαγραφή
  10. θα μας τρελάνεις εσύ... πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος16/10/12, 12:48 μ.μ.

    Καλα φαίνεται φοβερό και ζουμερό
    (είχα φτιάξει μια φορά και εγώ, αλλά μάλλον ήταν μούφα το κολοκυθι και έχω ένα απωθημένο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φοβερό, ζουμερό, αφράτο και πολύ ελαφρύ, μιας και το βούτυρο και η ζάχαρη έχουν αντικατασταθεί με ελαιόλαδο και μέλι!!! ( για σένα που προσέχεις)!
      :)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/10/12, 2:10 μ.μ.

      Πρέπει να του δώσω μια ακόμη ευκαιρία τουλάχιστον πριν το απορρίψω φορέβα....

      Διαγραφή
  12. Το παρομοιάζω με το σοκολατένιο κέϊκ με παντζάρι που είχα δει κι' εγώ πριν καιρό στα φιλικά blogs, και το έφτιαξα επίσης. Είχε γίνει εξαιρετικό. Κι' άκου να δεις δεν κατάλαβε κανείς ότι είχε μέσα παντζάρι... το είπα μετά αφού είχε φαγωθεί κατά τα 3/4! Ε, το τελευταίο 1/4 το έφαγα μόνη μου :-))) γιατί τους είχε "καρφωθεί" η ιδέα!!!!!
    Συμπέρασμα λοιπόν καλή μου Πέπη: το φτιάχνουμε λοιπόν και δεν λέμε τι περιέχει :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κέικ με το παντζάρι το έχω κι εγώ στο μπλόγκ μου. Μ'αρέσει πολύ!!!
      ..και η αλήθεια είναι ότι ούτε κι εγώ είπα τί περιέχει.... πάρα μόνο στο τέλος!!!χαχαχα. Ευτυχώς άρεσε!!!

      Διαγραφή
  13. Φαίνεται απίστευτα ζουμερό.
    Το κολοκύθι κάνει θαύματα.
    Πολύ ωραίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νομίζω ότι κάποια στιγμή θα του έδινα μια ευκαιρία ... αν και με ξινίζει ο συνδυασμός.

    Το βάζω πάντως στα "προσεχώς".

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως ...δεν είναι καθόλου ''ξυνό'' !!!
      Δοκίμασε το!!!

      Διαγραφή
  15. Σου έχω πει πόσο πολύ με εκνευρίζουν τα κοντινά σου πλάνα;
    Ειδικά αυτή η πρώτη φωτογραφία πάει, με στοίχειωσε για τα καλά!!
    Για light φαίνεται πολύ αξιόλογο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αισθήματα είναι αμοιβαία!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχα
      Το έφτιαξα light μιας και ...σειρά έχει η παγωμένη σου τερίνα!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα...πολύ καλή η ιδέα με το πράσινο κολοκύθι!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ πρωτότυπο κέικ Πέπη και η πρώτη φωτογραφία σου είναι υπέροχη. Δεν τον έχω δοκιμάσει ποτέ τον συνδυασμό αλλά μου κίνησες το ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία να το δοκιμάσεις!!!
      Σ'ευχαριστώ Μάγδα!

      Διαγραφή
  18. Πρωτότυπο κεϊκ ! ! !
    Τόσο ζουμερό όμως!!!!!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να, λοιπόν, που το βλέπω για δεύτερη φορά αυτό το πρωτότυπο κέικ!
    Πολυ θα ήθελα να το δοκιμάσω! Το βλέπω πολύ αφράτο και ζουμερό, ελκυστικότατο!
    Θα κρατήσω τη συνταγή. Έχω κι εγώ ένα αλλά με κίτρινη κολοκύθα και έχω πολύ καιρό να το φτιάξω.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου αρέσει πόσο αφράτο γίνεται το κέικ με την προσθήκη κολοκυθιού.
    Και με τα δικά σου υλικά, μελάκι, γιαούρτι, ελαιόλαδο θα το απογειώνουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ήρθα να δω τί καλό μας ετοίμασες κι έπεσα πάνω στο θαυμάσιο κέικ σου. Λατρεύω τη σοκολάτα αλλά και το κολοκυθάκι στα κέικ!!! Σου έγινε ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟ!!!!!!!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή