22 Ιανουαρίου 2014

Πένες ολικής αλέσεως με σπανάκι και γιαούρτι


the recipe in english

υλικά
  • 500γρ πένες ολικής αλέσεως
  • 2 πράσα
  • 3 σκελίδες σκόρδο
  • 3-4 κουταλιές ελαιόλαδο
  • 450γρ σπανάκι κατεψυγμένο
  • 1 κουταλάκι αλάτι
  • 1 σφηνάκι λευκό κρασί
  • 1 γιαούρτι 2%  (200γρ)
  • 100γρ παρμεζάνα τριμμένη
  • φρεσκοτριμμένο πιπέρι

εκτέλεση
Βράζετε τα μακαρόνια σε μπόλικο αλατισμένο νερό σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου και τα στραγγίζετε.
Ψιλοκόβετε τα πράσα και τα σκόρδα και τα σωτάρετε στο ελαιόλαδο μέχρι να μαλακώσουν.
Προσθέτετε το σπανάκι και ανακατεύετε απαλά μέχρι να ξεπαγώσει.
Ρίχνετε το λευκό κρασί, αλάτι, πιπέρι  και το αφήνετε να σιγοβράσει για 10' λεπτά.
Όταν είναι έτοιμο, προσθέτετε το γιαούρτι και τη παρμεζάνα και ανακατεύετε καλά.
Ρίχνετε τα μακαρόνια στη σάλτσα, ανακατεύετε και σερβίρετε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι.





53 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλημέρα!!!!
    Σπανάκι με μακαρόνια δεν θα έφτιαχνα ποτέ, αλλά αν το έφτιαχνες εσύ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το φάω, ειλικρινά τώρα!
    Μα είναι τόσο τέλεια η μακαρονάδα σου, τόσο φοβερά φωτογραφημένη.
    Εχεις πιάσει το τέλειο φως, έχεις χρησιμοποιήσει τα ωραιότερα πιρούνια που έχω δει σε σπίτι.
    Τέλειες οι κατώψεις σου.
    Τι να πω? Μόνο μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα εντάξει λοιπόν....μη τη φτιάχνεις!! Θα σου τη φέρω έτοιμη!!!χαχαχαχαχα
      Τα πιρούνια ..δανεικά...για τη φωτογράφιση!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
    2. Στη θέση σου θα τα έπαιρνα δανεικά κι αγύριστα!!!!!!!!!!
      χαχαχχααα
      Πες στην διπλανή... έχει ωραίο γούστο!!!
      Κλαίω γι΄αυτά!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Να το αυριανό μου γεύμα!
    Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου τρέχουν τα σάλια!Τέλειο πιάτο,απολύτως του γούστου μου και καταπληκτικές φωτογραφίες να το αναδεικνύουν!Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε περίμενα!!! Ήμουν σίγουρη οτι θα σου αρέσει!!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραία συνταγή και γευστική!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα ζυμαρικά ταιριάζουν πολύ με σπανάκι, τα φτιάχνω συχνά.
    Πολύ νόστιμη η συνταγή σου δείχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειος συνδυασμός!Και στις φωτογραφίες δεν μπορείς να αντισταθείς!!!!Θα το κάνω σίγουρα προσεχώς!

    (Το γιαούρτι δεν θα κόψει όταν το βάλω στο ζεστό μίγμα με το σπανάκι ε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις και να μου πεις εντυπώσεις!!
      Το έχω δοκιμάσει με δυο τρόπους και έτσι όπως λέω στην εκτέλεση και να ανακατέψω το γιαούρτι με τα μακαρόνια πρώτα και μετά να ρίξω το σπανάκι. Δε μου έχει κόψει ποτέ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Α! Μπράβο!
    Πολύ με βόλεψε αυτή η γευστική σου πρόταση my Peps!
    Έχω έτοιμο σπανάκι σωταρισμένο και το βράδυ γυρίζοντας από τη δουλειά θα φτιάξω τις πένες σου!

    Θέεεεεεενξ! :)
    Z.

    * Τα σερβίτσια σου καταπληκτικά, με χαρακτήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε..βραδάζει.....πως πάνε τα μαγειρέματα????
      Περιμένω!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. ...περιμένεις αδίκως...την εξολοθρεύσαμε συζητώντας για την εμπνευσμένη σπανακομακαρονάδα!

      Cheers, my dear!

      Διαγραφή
  8. Η μαμά μου θα ενθουσιαστεί! (Σαν μαμόθρευτο κάνω!!) Πες πως την έκανα κιόλας!Φαίνεται τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!! Να τη φτιάξεις για τη μαμά!!!
      Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  9. Θα πάρω φρέσκο σπανάκι το Σάββατο και θα το φτιάξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πόσο θα ήθελα ένα πιάτο από αυτή τη μακαρονάδα τώρα! Μη σου πω και δύο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ.....αλλά θα αρκεστώ στις φακές που μόλις έφτιαξα!!

      Διαγραφή
  11. Γευστική μακαρονάδα με υλικά που μ αρέσουν.
    Ζυμαρικά ολικής δεν έχω δοκιμάσει ακόμα..ευκαίρια λοιπόν.

    Καλα τα πιρούνια υπέροχα.

    Φιλιιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να τα δοκιμάσεις!! Είναι και πιο υγιεινά και το ίδιο γευστικά με τα κανονικά!!
      Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  12. Εκπληκτικός ο συνδυασμός!Κάνω κάτι παρόμοιο σε μορφή παστίτσιου αντικαθιστώντας τον κιμά με σωταρισμένο σπανάκι και τυριά.
    Η προσθήκη του γιαουρτιού με ενθουσίασε,όπως και το ότι πρόκειται για μία πολύ ανάλαφρη και ιδιαίτερη γευστική πρόταση για ζυμαρικά.Πανέμορφη όσον αφορά την τέρψη των ματιών και βεβαιωμένα πεντανόστιμη,αφού η πρόταση έρχεται από ένα σχεδόν καλλιτεχνικό στο είδος του food blog!
    Εξαιρετική η παρουσίαση με μοναδικά σερβίτσια που ρετουσάρουν την ισωπεδωτική καθημερινή μας ουδετερότητα.Για μια ακόμα φορά επιθυμώ να σε συγχαρώ ολόθερμα Πεπη μουΓειά την εμπνευσμένη συνταγή και παρουσίαση της!
    Φιλιά πολλα,πολλά!
    ΥΓ.Ας δώσει η γλυκιά Χρυσαυγη μια δεύτερη ευκαιρία στον μοναδικό αυτόν συνδυασμό γεύσεων.....έιμαι βέβαιη ότι θα αναθεωρήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι αρνητική!!!
      Είμαι έτοιμη να ανοίξω τους ορίζοντές μου!!
      Ειδικά αν μου τη σερβίρει η Πέπη με τέτοιο σερβίτσιο θα καταπιώ και το πιρούνι μαζί, γλυκιά Φωτεινή!

      Φιλιααααα

      Διαγραφή
    2. Χουντίνι των μακαρονιών θα γίνεις Χρυσαυγούλα μου?Άστα κάτω τα πηρούνια,,,δανεικά είναι!

      Διαγραφή
    3. Μμμμ πολύ ωραίο ακούγεται το παστίτσιο σου Φωτεινή!! Δώσε συνταγή!!!
      Φιλιά! Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
    4. Θα κρύψω το πιρούνι μέσα στο βουνό των μακαρονιών και θα το εξαφανίσω ..
      Ενα ένα θα τα παίρνω από το σπίτι της κάθε φορά που θα πηγαίνω για επίσκεψη.
      Δανεικά κι αγύριστα είπαμε!

      Διαγραφή
    5. Δε βάζετε λίγο κρασάκι να μη τα λεμε ξεροσφύρι?????

      Διαγραφή
    6. Ξέχασα να σου γράψω....προχθές έφτιαξα την κοτόσουπα σου!Με τα καροτάκια και λίγο κρόκο Κοζάνης που πρόσθεσα,έγινε βαθιά πορτοκαλί και απύθμενα νόστιμη!!!

      Διαγραφή
    7. Τέλεια!!! Θα τη δοκιμάσω κι εγώ με κρόκο!!! Ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  13. Υγιεινό και πεντανόστιμο το πιάτο σου peps!!!!!! Να ΄χα τώρα μια μεριδούλα!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραία! Με υλικά που μας αρέσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Un plato de pastas exquisito me encanta con verduras y queso muy bueno,abrazos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hello, my name is Francesca and I'm Italian. I stumbled upon your blog and I liked it because there are so many things belkle. I have joined your supporters. If you go too foul. Thank you.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εξαιρετική πρόταση Πέπη μου.
    Έτσι που την διαβάζω και την ξαναδιαβάζω, θέλω να πιστεύω πως θα αρέσει και στους "δύσκολους" που έχω στο σπίτι μου.
    Καταγράφηκε...για αναπαραγωγή το συντομότερο δυνατό.
    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα Πηνελοπη!!! Μαζι με το ....μπιφτεκακι σου θα ειναι τελεια!!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος24/1/14, 4:38 μ.μ.

    Καλησπερα,Πεπη!!!Σημερα το μεσημεριανο μας ηταν οι πενες,οπως τις προτεινεις και ηταν υ π ε ρ ο χ ε ς!!!Δεν περιμενα να γινεται τοσο νοστιμη η σαλτσα με το σπανακι,ομως ηταν περισσοτερο απο λαχταριστη!!!Τελεια συνταγη,οικονομικη και γρηγορη!
    Καλο σαββατοκυριακο!!!
    Μαργαριτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Μαργαριτα!!!
      Καλως ηρθες στο μπλογκ μου!!!
      Πολυ χαιρομαι που τη δοκιμασες και σου αρεσε!!!
      Σ' ευχαριστω πολυ για το σχολιο!!!
      Να 'σαι καλα!!!

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα!Η συνταγή πρέπει να είναι πολύ νόστιμη.Το σπανάκι είναι αδυναμία μου μαζί με πολλά άλλα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι υπέροχο σκορδάτο φαγητάκι είναι αυτό!!!!! Πολύ ωραία φωτογράφηση. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Πέπη μου...καλά εγώ με τις ιώσεις που συνεχίζονται έχασα ένα σωρό νοστιμιές!!! ΥΠΕΡΟΧΗ συνταγή και πολύ νόστιμη αλλά και υγιεινή!! Και είμαι μια μακαρονού!!!!!!!!!!!
    Φιλιά καλημέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Λατρεύω το συνδυασμό αυτό!!! Έχω φτιάξει παλιότερα κάτι παρόμοιο, αλλά όχι τόσο λαχταριστό και υγιεινό όπως μας το παρουσιάζεις Πεπάκι μου φανταστικό!!!!
    Περιέργως άρεσε και στα παιδιά που γενικά το σπανάκι δεν το γουστάρουν (τι περιέργο ε;;;).
    Επίσης συνταγή που θα εκτελεστεί!!!!! Με εχεις συγκλονίσει μιλάμε!!!
    Μάκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή