26 Ιανουαρίου 2015

Σολωμός με Μουστάρδα και Πετιμέζι


υλικά
  • 3 κουταλιές μουστάρδα με κόκκους
  • 1 κουταλιά πετιμέζι
  • 1/2 κουταλάκι καπνιστή πάπρικα
  • πιπέρι
  • αλάτι
  • 500γρ σολωμό


εκτέλεση

Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 180C.
Ανακατεύετε σ' ένα μπωλάκι τη μουστάρδα, το πετιμέζι, τη καπνιστή πάπρικα, πιπέρι και αλάτι.
Κόβετε στη μέση το φιλέτο σολωμού και βάζετε τα δυο κομμάτια στο ταψί.
Απλώνετε το μίγμα της μουστάρδας πάνω στα φιλέτα, να καλυφθούν.





Ψήνετε για 15-20 λεπτά.





Συνοδεύστε το σολωμό με βραστά λαχανικά για ένα υγιεινό γεύμα!


63 σχόλια:

  1. Φανταστικό γεύμα !!!!!!!!!!!!!!
    Είμαι σε δίαιτα και έκαναν τα μάτια μου πουλάκια με το που το είδαν.
    Εχω φτιάξει σολομό με μουστάρδα παλιότερα πάλι από δική σου συνταγή και ήταν φανταστικός.
    Είμαι σίγουρη ότι και αυτή η εκδοχή είναι το ίδιο νόστιμη.
    Το συνόδευσες άψογα με τις πρασινάδες του και έφτιαξες ένα τραπέζι που χαίρεσαι να το βλέπεις, γεμάτο υγεία.

    Καλημέρα !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ....άσε που είναι και πανεύκολο!!
      Να δοκιμάσεις κι αυτό, λοιπόν!!!

      Καλημέρα!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος26/1/15, 9:42 π.μ.

    Καλά, μην μου πεις ότι βγάζεις την πετσούλα του σολωμού? Το καλύτερο???? Δεν εχω δοκιμάσει ποτέ να βάλω μουστάρδα σε σολώμό, μουαρέσει σαν ιδέα πολύ. Αν δεν έχουμε πετιμέζι βάζουμε λές μέλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέλι, μπαλσάμικο...ότι σου αρέσει ή και τα δύο!

      ...τη πετσούλα τη βγάζω...

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ με την Τάνια! Η πέτσα του σολομού είναι το καλύτερο!!!
      Μα καλά όμως, που το πρόσεξε ότι δεν έχει πέτσα?????
      Ρε μπράβο!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. ...είναι της πέτσας η τάνια....δε θυμάσαι με το παστίτσιο????

      Διαγραφή
  3. Απλά τέλειο και ό,τι πρέπει για υγιεινή διατροφή! Τη σημειώνω πάραυτα! Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ λαχταριστός φαίνεται ο συνδυασμός. Θα το δοκιμάσω άμεσα μιας και στο μενού της εβδομάδας είχα και το σολωμό!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αγγελική!
      Να το δοκιμάσεις και να μου πεις εντυπώσεις!!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Πέπη!! Πρέπει να είναι πολύ νόστιμος αυτός ο συνδυασμός!!!! Και παρόλο που δεν προτιμώ τον καπνιστό σολομό ο φρέσκος είναι από τα λίγα ψάρια που τρώω... Θα τον τιμήσω λοιπόν κι επειδή είμαι σε διατροφή!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βασιλική!
      Τι έγινε????όλοι ξεκινήσαμε διατροφή??? χαχα
      Είναι πολύ νόστιμος έτσι ο σολωμός, να τον δοκιμάσεις!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Φαντάζομαι ότι ο σολωμός σου Πέπη, θα είναι ιδιαίτερα γευστικός! Η προσθήκη του πετιμεζιού είναι ιδιαίτερη και ασυνήθιστη σε ψάρι και μάλιστα σε σολωμό, κατά την γνώμη μου! Η λιπαρότητα αυτού του ψαριού και η γλυκύτητα του πετιμεζιού, που αγαπώ ιδιαίτερα και φτιάχνω σπιτικό, πιστεύω ότι θα μας δίνουν ένα πολύ ενδιαφέρον αποτέλεσμα!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ειρήνη!
      Έχεις δίκιο ο σολωμός είναι πολύ λιπαρό ψάρι και του ταιριάζουν οι γλυκόξινες γεύσεις.
      Σπιτικό πετιμέζι??? τέλεια!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Αγαπημένο φαγητό!! Με μπροκολάκι κ καροτάκια το καλύτερο μας πιάτο! Θα δοκιμαστεί η συνταγή σου με πετιμέζι κ μουστάρδα θα του πηγαίνουν πολύ! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νατάσα!
      Περιμένω εντυπώσεις!

      Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ σολωμό. Λες να κάνω την αρχή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι??? σοβαρά μιλάς??
      Φυσικά και να τον δοκιμάσεις!
      Στη σελίδα μου Συνταγές θα βρεις κι άλλες ιδέες!!

      Καλημέρα Νοτούλα!!!

      Διαγραφή
  9. ΜΜΜμμμμ γιαμιιιι!!γιαμιιιι!!Τι ωραίο φαγητάκι είναι αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πωπωπωπω....όλοι ειναι σε διατροφή!!......
    Τι απόφαση και αυτη!
    Πάντως όταν το αποφασίσω,γιατί πρέπει να πάρω τη δύναμη να το αποφασίσω,θα επιλέξω για το πρώτο γεύμα μου το πιάτο αυτό!
    Πολυ ελκυστικό με την μυρωδάτη κρούστα του και πολλά υποσχόμενο όσον αφορά τα γευστικά του κάλλη!
    Πιστεύω ότι είναι η ιδανική πρόταση για μία νέα αρχή!
    Φιλάκια Πέπη μου!
    ΥΓ.το πρώτο πιάτο που έκανα από το blog σου,ήταν ο σολομός με τις μουστάρδες και έχει κσθιερωθεί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..ο σολωμός με τις μουστάρδες έχει καθιερωθεί????????? και γιατί το ακούω για πρώτη φορά???χαχαχα πολύ χαίρομαι! στείλε και καμια φωτό να τη βάλω στην ανάρτηση!

      Δοκίμασε λοιπόν και αυτή την εκδοχή άσχετα από το αν κάνεις δίαιτα ή όχι!

      Φιλάκια!!! Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  11. αααα μου δωσες ιδεα !!!! δεν εχω ξαναφαει τετοιο σολωμο ...... φαινεται πεντανοστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαι σε διατροφή έσχατης πείνας -μεσημέριασε, θα τη διακόψω- και θα πάρω δυο πιάτα από το μουσταρδοπετιμεζένιο σολωμό σου!
    Τα λαχανικά τα χάρισα σε άλλον... :)

    Κίσσις my Peps!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχααχααχααχα
      χαχαχαχαχαχαχχαααχα κλαίω...χαααχαχαχαχαχαχα...διατροφή έσχατης πείνας? χαχαχα

      ...καλά έκανες και τα χάρισες...κι εγώ αναγκαστικά τα έφαγα! χαχαχαχα

      φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. ναι, ναι, ναι από το πρωί ως το μεσημέρι... και... basta! :)

      Διαγραφή
  13. Μα τι ομορφος ετσι ξαπλωτος με την σαλτσο-κουβερτούλα του απο πάνω!

    Καλή εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχω πολύ καιρό να φτιάξω σολομό, η ιδέα σου μου αρέσει και πρέπει άμεσα να υλοποιηθεί!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ξανθή!
      Να τον δοκιμάσεις και να μου πεις πως σου φάνηκε!

      Καλησπέρα!!

      Διαγραφή
    2. Ήρθε η ώρα να το φτιάξω, θα σε ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
      Καλημέρα

      Διαγραφή
    3. Ελπίζω να σας αρέσει!!!

      Διαγραφή
    4. είδα τοη φωτό στο φεις με το ψημένο σολωμό και τις πατατούλες δίπλα...σλουρπ!! σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  15. Αν και δεν μου αρεσουν τα ψαρια, ετσι όπως το βλέπω με προκαλεί να το δοκιμασω!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η καπνιστή πάπρικα μπαίνει σε όλα τα φαγητά μας τελευταίως!!! :)
    ε, θα μπει και στον σολωμό τελικά!!! χαχαχα!!
    πολύ ωραίο και ελαφρύ φαγάκι πεπίτα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .... μα είναι πολύ νόστιμη η άτιμη!!
      ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  17. Μα τι φοβερή κρούστα είναι αυτή; Πρωτότυπη και νοστιμότατη.
    Εύγε και για την παρουσίση.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι μακράν το αγαπημένο μου ψάρι και μου αρέσει πολύ να πειραματίζομαι με διάφορες παραλλαγές του!
    Μου έδωσες τέλεια ιδέα, που θα υλοποιηθεί άμεσα, αφού και όλα τα υλικά που χρησιμοποίησες μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχος ο σολωμός σου Pepita! Καταπληκτικός ο συνδυασμός με τη μουστάρδα
    και τη πρασινάδα αλλά του λείπει η πετσούλα. Αυστηρή δίαιτα βλέπω!
    Φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπημένος ο σολομός και εσύ με 2-3 υλικά τον έφτιαξες καταπληκτικά! Σίγουρα θα τον δοκιμάσω κάποια στιγμή Πεπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αξεπέραστη γεύση................μετά τις γιορτές επιβάλλεται κάτι ελαφρύ για να μαζευτούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. γλυκοξινη γευση ή μου φαινεται? με αγαπημενα υλικα! οποτε παω για σολωμο, τα αλλα τα εχω!!!!

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αααχ πεινουσα που πεινουσα ...τωρα αποτελειωθηκα!!!εξαιρετη παρουσιαση και εξαιρετικη ιδεα πεπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φανταστικό και απίστευτα πρωτεινούχος ο σωλομός Πέπη!
    Εξαιρετικο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δείχνει τέλειος!!!!! Θα τον δοκιμάσω σίγουρα πολύ σύντομα!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λατρεύω το σολωμό !!! Απίστευτα γευστική η πρότασή σου, Πέπη!!!
    Μπαίνει στην to-do list!!! Φιλιά ! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ ωραίος !!! Αλλά και ωραίες φωτό !!! Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Aυτή η κρούστα από πάνω είναι φοβερή Πέπη.
    Νομίζω έτσι ο σολωμος είναι ιδανικός.
    Υπέροχο γεύμα, ελαφρύ και νόστιμο

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του δίνει μια γλυκόξινη γεύση!
      Δοκίμασε τον!!

      Διαγραφή
  29. Προλαβαίνω να έρθω να μου κάνεις το τραπέζι, Πέπη μας;

    Σαφώς έχεις κάνει έναν μοναδικό συνδυασμό αρωμάτων και υλικών.

    Φιλιά και χαιρετισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πεπη με χαρα και εκτιμηση σου δινω αυτο το βραβειο

    http://kikitchenandthechef.blogspot.gr/2015/01/blog-post_30.html#more

    φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή