18 Σεπτεμβρίου 2014

Ανοιχτό Σάντουιτς με Καπνιστή Πέστροφα και Αυγό


υλικά
  • 3 κουταλιές γιαούρτι 2%
  • 2 κουταλιές sour cream
  • 4 κουταλάκι σάλτσα χορσράντις
  • 100γρ καπνιστή πέστροφα, ψιλοκομμένη
  • 2 αυγά βραστά, ψιλοκομμένα
  • 1 κουταλιά αγγουράκια τουρσί, ψιλοκομμένα
  • 1-2 ραπανάκια κομμένα σε λεπτά φετάκια
  • 2-3 κουταλιές μαιντανό, ψιλοκομμένο
  • 5-6 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως


εκτέλεση

Ανακατεύετε σ' ένα μπωλ το γιαούρτι, τη sour cream και τη χορσράντις.
Προσθέτετε τη πέστροφα, τα αυγά, τα αγγουράκια και ανακατεύετε μαλακά.
Αλατοπιπερώνετε.


Μοιράζετε το μίγμα πάνω στο ψωμί.
 

Γαρνίρετε με τα ραπανάκια και τον μαιντανό.




29 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Πέπη!
    Σε τέτοιου είδους ορεκτικά στέκομαι με ευλάβεια,αν μου επιτρέπεται να μεταχειριστώ αυτή την μάλλον υπερβολική,αλλά απόλυτα αληθινή έκφραση.
    Αγαπώ να ψάχνω στις μαλακές και απαλές πτυχές μιας κρεμώδους σαλάτας ,τα συστατικά της νοστιμιάς.Πως δένουν μεταξύ τους,πως δανείζουν το ένα στο άλλο πινελιές γεύσης και πως τελικά καταφέρνουν να κερδίζουν ακόμα και το κυρίως γεύμα!
    Ο καπνιστές σολομός ...λατρεμένος,παρότι αρκετά παρεξηγημένος.Επίσης μου αρέσει πολυ η ποιότητα του σφικτού ψωμιού που χρησιμοποίησες για να ´´κρατήσεί´το βάρος της νοστιμιάς!
    Εύγε Πέπη μου!
    Θύμισε μου παρακαλώ ποια είναι η σάλτσα χορσράντις.....
    Ίσως θα μπορούσα ,εκτός από το δικό μου κέρασμα,να είμαι πλεονέκτρια και να υπολογίζω στην μεγαλοψυχία της Χρυσαυγής για επανάληψη......
    Φιλάκια πολλά,πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουπς....εκ παραδρομής γράφτηκε ο σολομός......φαίνεται ότι το μυαλό άρχισε πλέον να κάνει παιγνίδια,ή η βραδινή όρεξη δεν έκανε εκπτώσεις.....
      Έχουμε καταπληκτική καπνιστή πέστροφα εδώ στα βόρεια!
      Σε πανέμορφο ορεινό χωριό,τα Άνω Πορόια,μέσα σε ένα πυκνό φυτό δάσος ελάτων και πεύκων,σε οργανωμένο τοπικό ιχθυοτροφείο με άριστα γευστικά αποτελέσματα!´Αξίζει να το επισκεφτείς ,όποτε ο δρόμος σου σε φέρει προς τα μέρη μας.
      Παρόμοιο επίσης ιχθυοτροφείο υπάρχει στο όμορφο ακριτικό χωριό στα σύνορα Ελλάδας και Βουλγαρίας,πάλι στον ομώνυμο νομό ,το ειδυλλιακό Άγκιστρο.Χωριό φημισμένο και για τα λουτρά του!
      Καλημέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα Φωτεινή!
      Η σάλτσα χορσραντις (horseradish sauce) είναι η σάλτσα χρένου ή αγριοράπανου. Θα τη βρεις έτοιμη σε βαζακι στο σουπερ μαρκετ.
      http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%CF%81%CE%AD%CE%BD%CE%BF

      Διαγραφή
    3. Γεια σου και πάλι Φωτεινή!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες και όταν ανέβω προς τα μέρη σας θα κανονίσουμε να πάμε για πέστροφες!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Μμμμ!
    Ερωτεύσιμο και κατάλληλο για τον ουρανίσκο μου!

    Η καπνιστή πέστροφα μ΄αρέσει πολύ! Σήμερα τις χάζευα στο Σ/Μ δίπλα στις ρέγγες στα ΑΒ... και σκεφτόμουν να αγοράσω.
    Τώρα ξέρω τι θα τις κάνω!

    Φιλάκια my Peps!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το φτιάξεις Ζαμπία μου!!
      Θα σου αρέσει πάααααρα πολύ!!!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Τι τελειο ορεκτικο νυχτιατικα; Ψωμι με αυγοσαλατα και πεστροφα!!! Καλα σκεφτομαι τη γευση του και λιωνω!
    Ας μου συγχωρεσεις ομως τη μικρη παρασπονδια να βαλω και λιγη μαγιονεζα στο μιγμα.... ετσι για το κακο το ματι!!! χαχαχα

    Αυτο το ψωμι το γερμανικο το αγαπω πολυ!

    Μπραβο ρε Πεπη! Μου εφτιαξες τη βραδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχασα..... οι φωτογραφιες απιθανες!! Ειδικα εκεινες με τα ραπανακια!!

      Διαγραφή
    2. Ήμουν σίγουρη οτι θα έβαζες μαγιονέζα!!!!!!!!!!!!
      Τι να σου πω!!!!!!!!!!! Κάνε οτι θες!!!!!!!!χαχαχαχαχα

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Μαγιονεζα φυσικα!!!
      Ο λυκος δεν αλλαζει τομαρι!! χαχαχαχαχαααα

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία που ταιριάζει αυτό το κρεμώδες μίγμα με το ψωμάκι! Τα ανοιχτά σάντουιτς είναι ό,τι καλύτερο όταν θες να αναδειχθεί η γέμιση. Και σε αυτό η γέμιση έκλεψε την παράσταση! Νοστιμότατο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι με τα ανοιχτα σάντουιτς δε μπουκώνεις στο ψωμί και απολαμβάνεις γέμιση!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο, εύκολο και γρήγορο το ανοιχτό σου σάντουιτς Peps, όταν σε πιάνει η πείνα
    να μην κάνεις τρεις ώρες να φτι΄ξεις κάτι νόστιμο! Τα υλικά που χρησιμοποίησες
    σε συνδυασμό με την πέστροφα πρέπει να δίνουν αρκετά γκουρμέ αποτέλεσμα
    που είμαι σίγουρη θα μου αρέσει πολύ!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιαμιιιιιιιιιιιιιιι , θεικη πεστροφα,ειτεκαπνιστη ειτε στη σχαρα ειτε στο τηγανι!!!μμμμμμμ μου ανοιξες την ορεξη!!!!!φιλια πολλααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να'το πάλι το αγαπημένο horseradish, εδώ θα έρχομαι για φαΐ!
    Φοβερη ιδέα για φευγάτο τσιμπολόγημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα έλα!! Σε περιμένω.....μη έρθεις όμως με άδεια χέρια!!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. 3 μόνον ανοιχτά σαντουϊτσάκια;

    Ποιος πρόλαβε τον "Κύριο" είδε!!!

    Πάνω από όλα όμως μου αρέσει η "ζωντάνια" και "φρεσκάδα" που δίνει στην φωτογραφία το ραπανάκι, καλή μου Πέπη.

    Καλό βράδυ και καλό ΣΚ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καλέ, 5-6 ήταν...αλλά 3 πρόλαβαν να φωτογραφηθούν!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Πολύ λαχταριστά τα έκανες κοριτσάκι και μου αρέσει και η πέστροφα ως ψάρι παρόλο που είναι λίγο παρεξηγημένο^^ Καλό Σ/Κ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να 'μαι κι εγώ!!!
    θα συμφωνήσω.. πολύ λαχταριστά!!
    μου αρέσει πολύ το horseradish παρότι τελευταίως τα έτοιμα που βρίσκω στο σούπερ μάρκετ δεν είναι τόσο νόστιμα όπως παλιά...
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο... το παρατήρησα κι εγώ. Νόστιμο είναι αλλά όχι τόσο καυτερό όσο παλιά!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. δεν ξερω τι να πρωτοσχολιάσω, τις φωτογραφιες, τις γευσεις, την ευρηματικοτητα;;;
    Καλη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου βγήκε εξαιρετικό το ανοιχτό σαντουιτσάκι, ή smørrebrød οπως το λέμε κι εμεις εδω στα βόρεια! Το πήρα σττη σχολή και μου ειπαν τα καλύτερα οι Δανοί! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Μάριε από την όμορφη Δανία!!
      Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου!
      Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε και το ενέκριναν και οι ειδικοί στα ανοιχτά σάντουιτς!!!
      Καλή συνέχεια!
      Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο!!!

      Διαγραφή
  13. Καταπληκτικές φωτογραφίες Πέπη για μια υπέροχη λιχουδιά!!! Τέλειο το ανοιχτό σάντουιτς αν και δεν τρελλαίνομαι για καπνιστή πέστροφα, το συγκεκριμένο θα το απολάμβανα νομίζω!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή