24 Σεπτεμβρίου 2014

Μπαλάκια από Κινόα Γεμιστά με Κασέρι


υλικά για 35 μπαλάκια
  • 240γρ κόκκινα φασόλια (μία κονσέρβα)
  • 1 ποτήρι κινόα
  • 1 1/2 ποτήρι νερό
  • 70γρ τοματοπελτέ
  • 1 φέτα ψωμί
  • 3-5 κουταλιές μαιντανό ψιλοκομμένο
  • 1 κουταλάκι θυμάρι
  • 1 σκελίδα σκόρδο
  • 1 κουταλάκι μέλι
  • 1 κουταλάκι καυτερή σάλτσα πιπεριάς
  • 1/2 κουταλάκι αλάτι
  • 1/4 κουταλάκι πιπέρι
  • 100γρ κασέρι ή γραβιέρα



εκτέλεση

Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 180C.
Στρώνετε ένα ταψάκι με αντικολλητικό χαρτί.
Ρίχνετε τα φασόλια στο σουρωτήρι, τα ξεπλένετε και τ' αφήνετε να στραγγίξουν.
Βράζετε το νερό, ρίχνετε τη κινόα και σιγοβράζετε για 10-15 λεπτά μέχρι να απορροφήσει το νερό. Αποσύρετε τη κατσαρόλα από τη φωτιά και αφήνετε τη κινόα να κρυώσει μέχρι να ετοιμάσετε τα υπόλοιπα υλικά.
Πολτοποιείτε τα φασόλια στο μούλτι.
Προσθέτετε τον τοματοπελτέ, τη ψίχα του ψωμιού, μαιντανό, θυμάρι, σκόρδο, μέλι, τη καυτερή σάλτσα, αλάτι και πιπέρι.



Πολτοποιείτε όλα τα υλικά και ρίχνετε το μίγμα στη κατσαρόλα με τη κινόα.
Ζυμώνετε καλά με το χέρι σας.
Κόβετε το κασέρι ή τη γραβιέρα σε 35 μικρά κομματάκια.
Παίρνετε μια μεγάλη κουταλιά από το μίγμα και την πατάτε στη παλάμη σας  να απλώσει. Βάζετε στη μέση ένα κομματάκι κασέρι και το κλείνετε σα να πλάθετε κεφτεδάκια.



Τοποθετείτε τα μπαλάκια στο ταψί και τα ψήνετε στους 180C για περίπου 25 λεπτά.




Μπορείτε να τα συνοδεύσετε με σαλάτα ή να τα βάλετε μέσα σε αραβική πίτα με γιαούρτι, ψιλοκομμένο αγγουράκι τουρσί και μαρούλι.



21 σχόλια:

  1. τελεια ιδεα!!δεν ειχα ξανα δει κατι παρομοιο!!!!
    οποσδηποτε θα τα δοκιμασω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε Peps, πολύ λαχταριστές οι κινοα-μπαλίτσες!
    Κι αυτό το τυράκι που ρέει είναι για να εξαφανίσεις το ταψί, δοκιμάζοντας μια-μια τις γεύσεις όλων των συστατικών μη τυχόν και σου ξεφύγει καμία!

    Καλά βλέπω στο βάθος μια Hot Chilli Sauce?
    Ωωωωωχ καημός! :-D

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν πολύ λαχταριστές και πεντανόστιμες!!!

      Πολύ καλά βλέπεις.....είναι αυτή που μου είχες φέρει από τα ξένα, καυτερή όσο χρειάζεται για τα γούστα μου!!!
      Μου άρεσε σαν ιδέα να τη βάλω στο background!!!

      Σ' ευχαριστώ!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κινόα. Έτσι που τα βλέπω στρουμπουλά στρουμπουλά με το τυράκι τους σχεδόν με έχουν ξελογιάσει! Στο μόνο που έχω κολλήσει είναι τα φασόλια, με τα οποία δεν έχω καλή σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κινόα είναι θρεπτική, υγιεινή και προσωπικά μ' αρέσει πολύ η γεύση της.
      Αν δε σ' αρέσουν τα φασόλια καλύτερα να μη φτιάξεις τις μπαλίτσες αλλά μπορείς απλά να βράσεις τη κινόα για να τη δοκιμάσεις. Σερβίρισε τη με κοτόπουλο ή ψάρι ή μπορείς να τη κάνεις σαλάτα.

      Σ' ευχαριστώ Γιώτα!!!

      Διαγραφή
  4. Εκπληκτικά τα μπαλάκια! Εχω κόλλημα με την κινόα! Εύγε,Πέπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εχω κινοα 8α τη δοκιμάσω το σκ τη συνταγη σου οπωσδήποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίες λιχουδομπαλίτσες!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εισαι πρωτοπορος, τερμα!!!!!
    Φοβερη συνταγη!!!!!Καταπληκτικη γευση ψυχανεμιζομαι. Θελω και τα 35 μπαλακια σου.
    Το τυρι που εχει τρεξει απ' εξω τα κανει να φαινονται πολυ περισσοτερο προκλητικα.

    Λογικα πρεπει να ειναι η συνταγη του μηνα για το μπλογκ σου απο θεμα ιδιαιτεροτητας και διαφορετικοτητας.

    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ναι!!! Είναι προκλητικά!!
      Τα καταβροχθίζεις αμέσως!!!

      Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  8. Δεν μπορώ να φανταστώ την γεύση, καθώς κινόα δεν έχω δοκιμάσει ΑΚΟΜΑ
    και δεν μπορώ να πω πως τρελαίνομαι για φασόλια. Μου αρέσουν όμως πολύ
    έτσι όπως τα βλέπω σερβιρισμένα στην τελευταία φώτο, δελεαστικά!

    Πολλά φιλιά Peps

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κινόα έχει μάλλον ουδέτερη γεύση. Δοκίμασε τη σκέτη να δεις αν θα σου αρέσει.

      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  9. δεν έχω δοκιμάσει ακόμα την κινόα, αλλά φαινονται λαχταριστα!
    Καλό μας ξημέρωμα :)
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία να τη δοκιμάσεις σε συνδυασμό με όλα τα υπόλοιπα υλικά!!
      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  10. Oh my God... what is that?

    Καλά η εξαιρετικότερη φωτογραφία είναι αυτή που η ωμή κινόα, μοιάζει με διάφανο μεγαλούτσικο χαβιάρι, Πέπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πωπωωωω! Πρωτοτυπία, εμφάνιση και σίγουρη νοστιμιά μαζί με καταπληκτική παρουσίαση-φωτογραφίες!! Πέπη έκανες πάλι το θαύμα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑαΑΑΑαα!!!!!!!
    Τι έξυπνη και νόστιμη πρόταση είναι αυτή κουκλί μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mετά τα μπαάκια σου Πέπη μου νομίζω πως πρέπει επειγόντως να δοκιμάσω κινόαλ

    Τι ωραία που είναι! Ιδίως έτσι όπως τα έβαλες μέσα στην πίτα. Τέλειο.
    Και το κασέρι που βγαίνει λιωμένο... πω πω...
    Δεν λέω άλλα ; )

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή