5 Μαρτίου 2014

Τούρτα Oreo

the recipe in english
Αστεράτη τούρτα για τα γενέθλια της 8χρονης βαφτιστήρας μου!

υλικά για το κέικ
  • 420γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 420γρ ζάχαρη καστανή
  • 450γρ γάλα ελαφρύ
  • 250γρ βούτυρο, λιωμένο
  • 60γρ σκόνη κακάο
  • 2 κουταλάκια μαγειρική σόδα
  • 2 κουταλάκια ξύδι
  • 1 κουταλάκι αλάτι
  • 2 κουταλάκια άρωμα βανίλιας

εκτέλεση
Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 180C.
Βάζετε όλα τα υλικά σ' ένα μεγάλο μπώλ και τα ανακατεύετε καλά με το σύρμα.
Τοποθετείτε ένα τσέρκι με διάμετρο 26εκ. μέσα σ'ένα ταψί. Καλύπτετε τη βάση και τα τοιχώματα του τσέρκι με αντικολλητικό χαρτί. Το αλείφετε με βούτυρο και ρίχνετε μέσα το μίγμα. 
Ψήνετε για περίπου 40 λεπτά. Δοκιμάζετε μ' ένα μαχαίρι να βγαίνει καθαρό.
Βγάζετε το κέικ από το φούρνο και το αφήνετε μέσα στο τσέρκι να κρυώσει καλά.
Έτσι όπως είναι μέσα στο τσέρκι, το  βάζετε στο ψυγείο μισή ώρα για να σφίξει και να το κόψετε εύκολα.
Το αναποδογυρίζετε σε μια πιατέλα, και μ'ένα μεγάλο μαχαίρι το κόβετε οριζόντια για να έχετε δύο βάσεις. Απλώνετε τη μισή κρέμα με τα oreo πάνω στη κάτω βάση και σκεπάζετε με το δεύτερο κομμάτι του κέικ.
Απλώνετε από πάνω την υπόλοιπη κρέμα και καλύπτετε και τα πλαινά της τούρτας.
Τοποθετείτε τη τούρτα στο ψυγείο.


Μπορείτε να τη φτιάξετε από τη προηγούμενη μέρα.



υλικά για τη κρέμα και την επικάλυψη
  • 1 κιλό μασκαρπόνε
  • 800γρ τυρί κρέμα
  • 6 κουταλιές ζάχαρη άχνη
  • 20 μπισκότα oreo, θρυμματισμένα
εκτέλεση
Χωρίζετε τα υλικά σε δύο μπωλ και ανακατεύετε καλά τα δύο μίγματα μ' ένα κουτάλι.
Τα χρωματιστά αστέρια είναι από έτοιμη αμυγδαλόπαστα. Περισσότερες πληροφορίες για τη διαδικασία εδώ! Μπορείτε φυσικά, να διακοσμήσετε τη τούρτα σας, όπως εσείς θέλετε.




Δείτε τη τούρτα εσωτερικά από περασμένα γενέθλια.



Η Αντωνία έφτιαξε τη τούρτα για τον Γιάννη της!

41 σχόλια:

  1. Να τη χαίρεστε!!! Με τέτοια αστεράτη τούρτα, τέτοιο πολύχρωμο μπουφέ και τέτοια όμορφα cupcakes, είχατε σίγουρα μεγάλη επιτυχία!
    Η τούρτα φαίνεται λαχταριστή, ακόμα και στη "μη αστεράτη" εκδοχή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!
    Πέπη θέλω να με βαφτήσεις!!!
    Πως θα γίνει? Πως θα το κανονίσουμε? Τι να κάνω?
    Μήπως είναι αργά νονά?

    Εκανες απίστευτη δουλειά.
    Η τούρτα είναι από τις καλύτερες του είδους που έχω δει ποτέ μου.
    Σούπερ πλούσια και φοβερή στη γεύση. Τα υλικά ένα κι ένα.
    Η τελευταία δε φωτογραφία με το σκέτο κομμάτι είναι απαιχτη ακόμα και ας μην είναι στολισμένη.

    Η δε αστεράτη τούρτα, είναι τόσο όμορφη και χαρούμενη που με ξετρελανε!
    Τα χρώματά της είναι τέλεια συνδυασμένα και εναρμονισμένα με τις απαιτήσεις ενός 8χρονου κοριτσιού. Μπράβο!!!! Δεν έχω λόγια.
    Εχω γεννέθλια σε ένα περίπου μήνα!!!
    Θα στο ξαναθημίσω βέβαια, μην μου αγχώνεσαι!!! ;) ;)

    Φιλιαααααααααααα
    Καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα το ίδιο με ρώτησαν και οι μαμάδες!!!
      Πλούσια η γεύση της τούρτας και άρεσε σε όλους!!

      Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου... για όλα!!!

      Ναι, ναι δέχομαι παραγγελίες!! Μια τούρτα oreo για τα γενέθλια σου!! Έκλεισε!!!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Να την χαίρεσαι την βαφτιστήρα!
    Πολύ όμορφη η τούρτα που της ετοίμασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα!! να την χαίρεσαι!! ειμαι σιγουρη η μικρη καμαρωνε για την τουρτα της και τη νονα της!! υπεροχη η τουρτα υπερπαραγωγη και πανευκολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!
      Ναι, της άρεσε πολύ η τούρτα!!
      Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  5. Τέλεια! Τι τέλεια τούρτα! Ουάου! Να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται να είσαι πάντα καλά να φτιάχνεις τέτοιες ωραίες τούρτες!!!!
    Εννοείται ότι την κάνω copy paste στο τεφτέρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Γιώτα!!!
      Να τη κάνεις copy paste και να τη φτιάξεις, είναι πανεύκολη!!
      Δοκίμασε τη με τα μισά υλικά, αν δε τη θέλεις τόσο μεγάλη.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Πέπη μου και καλή εβδομάδα. Σκέφτομαι να την κάνω στις 18/04 που έχει γενέθλια η κόρη μου. Η φόρμα που έχω είναι 26 εκ. Ποια είναι η γνώμη σου; Να μειώσω λίγο τα υλικά;

      Διαγραφή
    3. Καλή σου μέρα Γιώτα!! Συγνώμη, είχα κάνει λάθος και το διόρθωσα μόλις τώρα. Το τσέρκι μου είναι 26 εκ οπότε όλα εντάξει!! Αν τελικά τη φτιάξεις, καλή επιτυχία και περιμένω φωτογραφίες και εντυπώσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια της Πολλά!
    Να τη χαίρεσαι την τυχερή βαφτιστήρα σου, που έχει εσένα για νονά!

    Εύγε Peps, εξαιρετική ιδέα, όμορφα δουλεμένη, τέλειο το αποτέλεσμα!
    Όμορφος και πλούσιος ο μπουφές των γενεθλίων!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζαμπία μου!!
      Τα τσακίσαμε όλα!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Φαινεται ευκολή και πολύ ομορφη!
    Να την χαιρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να την χαίρεσαι. πολύχρονη να είναι και ευτυχισμένη. Την τούρτα δεν τολμώ να την σχολιάσω.... φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!

      Διαγραφή
  9. Να τη χαίρεσαι τη βαφτιστήρα σου! Μα τι φοβερή νονά είσαι εσύ!
    Και πεντανόστιμη τούρτα της ετοίμασες και τη διακόσμησες τόσο χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη η τούρτα σου Πέπη μου!!!! Λάτρεψα το παντεσπάνι της που είναι χωρίς αυγά και θα το φτιάξω το Σάββατοκύριακο οπωσδήποτε!!! Αλλά και η γέμισή της είναι πολύ νόστιμη!!! Γεια στα χέρια σου νονά, νοστιμότατη και πανέμορφη τούρτα!! Να τη χαίρεσαι τη βαφτιστήρα σου, να είναι γερή, δυνατή, τυχερή κι ευτυχισμένη!!! Κι εσείς καλά να τη χαίρεστε!!
    Φιλιά πολλά Πέπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Βασιλική!
      Το παντεσπάνι είναι σαν κέικ! Να το δοκιμάσεις και να μου πεις αν σου άρεσε!
      Είναι πολύ εύκολη τούρτα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Να τη χαίρεσαι Πεπάκυ μου! Και τι φοβερή τούρτα είναι αυτή...το καλοκαίρι έχω και εγώ γενέθλια, να μου τη φτιάξεις χιχιχι.
    Φοβερή γέμιση έχει αλλά και από το μπουφέ τον υπόλοιπο που είδα,ήταν όλα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη μια παραγγελία!!! Ωραία!!!
      Χαχαχαχαχα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύχρονη!Τυχερή να έχει τέτοια χρυσοχέρα νονά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να χαίρεσαι την τυχερή βαπτιστήρα σου!
    Κι εγώ πολύ θα ήθελα να απολαύσω ένα κομματάκι, έστω και πολύ μικρό, από την υπέροχη τούρτα της!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη!!
      Είναι πολύ νόστιμη και εύκολη!!
      Φτιάξε τη με τα μισά υλικά και δε θα χάσεις!!

      Σ' ευχαριστώ!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  14. Feliz Cumpleaños mi querida Peps muchas bendiciones que se cumplan todos tus deseos,maravillosa torta de lujo yo quiero un trozo,abrazos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να την χαίρεσαι την βαφτιστήκα! Πολύ όμορφη τούρτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τί ωραία τούρτα!! Τυχερή η βαφτιστήρα σου με τέτοια χρυσοχέρα νονά! Να την χαιρόσαστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να χαίρεσαι τη βαφτιστήρα σου peps!!!! Η τούρτα καταπληκτική!!!!!
    Γεια στα χέρια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νονά εσύ γλυκιά και ταλαντούχα!!!
    Να την χαίρεσαι την βαπτιστήρα σου την τυχερή!!! Να είναι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!
    Τι φοβερή, απλή αλλά παράλληλα ιδιαίτερη είναι αυτή;;; Πλησιάζουν της κοράκλας μου τα γενέθλια και σκέφτομαι μήπως τη φτιάξω. Και εκείνη τα 8 κλείνει:)
    Μια ερώτηση: στην κρέμα όταν λες χωρίζουμε τα υλικα σε δυο μπολ, εννοείς τα τυρία στο ένα και στο άλλο την άχνη με τα μπισκότα; Στο ζω ξαναπεί, είμαι ζώον, μην τα ξαναλέμε:)
    Θέλει τόσο πολύ τυρί κρέμα; Αν βάλουμε μόνο τυρί κρέμα και όχι και μασκαρπόνε πειράζει; Δεν θα είναι τοσο τέλεια η γεύση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δήμητρα!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!

      Λοιπόν, στο ένα μπωλ βάζεις μισό τυρί κρέμα, μισό μασκαρπόνε, μισή άχνη, μισά μπισκότα και στο άλλο μπωλ τα υπολοιπα. Τα ανακατεύεις κι έχεις δυό ίδιες κρέμες, μία για γέμιση, μία για επικάλυψη.
      Έχω φτιάξει τη τούρτα δύο φορές, μία αυτή που βλέπεις και μία με ακριβώς τα μισά υλικά.
      Εμένα δε μου αρέσει σε γλυκό να βάζω μόνο τυρί κρέμα, το μασκαρπόνε το γλυκαίνει λίγο και το κάνει πιο "ανάλαφρο"!!!
      Αν τη φτιάξεις, κάνε ότι δοκιμές θέλεις στη κρέμα και πες μου πως σου φάνηκε!
      Άν φτιάξεις τη μικρότερη, χρησιμοποίησε μικρότερο τσέρκι, 26 ή 24εκ.
      Πάντως είναι πολύ εύκολη!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος13/1/15, 8:06 μ.μ.

    Μπράβο κοπελάρα μου για τις προτάσεις σου! Την έφτιαξα και έγινε πολύ νόστιμη! Συγχαρητήρια!

    Αντωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Σ' ευχαριστώ Αντωνία μου!!!!!!!!!
      Περιμένω φωτό να την βάλω στην ανάρτηση!!

      Διαγραφή
  20. Πρόσφατα δοκίμασα την τούρτα αυτή, πολύ καλή :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Λάζαρε!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

      Διαγραφή