12 Ιουνίου 2013

Μάφινς με ροδάκινο, χυμό φρούτων και φυστίκι Αιγίνης



υλικά
  • 130γρ αλεύρι
  • 1/2 κουταλάκι μπέικιν πάουντερ
  • 1/2 κουταλάκι σόδα
  • 100γρ μαύρη ζάχαρη
  • 100γρ ροδάκινο κομπόστα πολτοποιημένο
  • 100γρ συμπυκνωμένο χυμό φρούτων ανάμικτο
  • 50γρ βούτυρο λιωμένο
  • 20γρ φυστίκια Αιγίνης τριμμένα
για το γλάσο
  • 50γρ κουβερτούρα λιωμένη
  • 90γρ βούτυρο λιωμένο
  • 50γρ ζάχαρη άχνη
εκτέλεση
Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 170C στον αέρα.
Τοποθετείτε 12 χάρτινες θήκες στη φόρμα για μάφινς.
Αναμειγνύετε σ'ένα μπώλ το αλεύρι, το μπέικιν πάουντερ, τη σόδα και τη ζάχαρη.
Προσθέτετε το πολτοποιημένο ροδάκινο, το χυμό φρούτων, το βούτυρο και τα φυστίκια.
Ανακατεύετε καλά μ'ένα κουτάλι μέχρι να ομογενοποιηθούν.
Μοιράζετε το μίγμα στις χάρτινες θήκες και ψήνετε για 20 λεπτά.
Ετοιμάζετε το γλάσο ανακατεύοντας όλα τα υλικά με τον αυγοδάρτη.
Αφήνετε τα μάφινς να κρυώσουν και τα διακοσμείτε με το γλάσο σοκολάτας.
Αν δε θέλετε να προσθέσετε θερμίδες.....τα μάφινς είναι πολύ νόστιμα και χωρίς το γλάσο!!!

 Η ιδέα είναι από το βιβλίο της Αθηνάς Πάνου (Sugar Buzz) ''Cupcakes".

16 σχόλια:

  1. Φοβερα Πεπη!!! Το ροδακινο πρεπει να ειναι πολυ ωραιο μεσα στο μιγμα του μαφιν. Θα δοκιμαστουν. Φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν είχα μπει από το κινητό.. Τώρα που μπήκα από το ...σταθερό (χαχαχα)
      είδα την λεπτομέρεια στην κορυφή τους. Το όμορφο λευκό λουλουδάκι πάνω στο γλάσο!!!! Εκτός από φωτογράφος και στιλίστας Πίπς?

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Πέπη μου,καλώς ήρθες από όπου και αν ήσουν!!!Μας έλειψες...μου έλειψες.
    Και με ένα δυνατό come back,,έτσι όπως συνηθίζεται στους ανανεωμένους ανθρώπους,μας ..παρασύρεις σε ολόγλυκα μονοπάτια.Ευτυχώς όχι δύσβατα!Καλοπερπατημένα,αρωματικά και προσεκτικά περιφραγμένα από την εγγύηση της νοστιμιάς.
    Μικρές δόσεις γλύκας ,ίσα ίσα για να μη παραπονεθούμε για την σύντομη απουσία σου.Μεγάλες δόσεις νοστιμάδας για να μας αποδείξεις για μία ακόμα φορά ,ότι η καλαισθησία και το γευστικό γούστο σε χαρακτηρίζουν.
    Φιλάκια γλυκιά μου Πέπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μμμ! Φα.ινεται πως κάποιος στην γειτονιά έχει αποφασίσει να μας "παχύνει" λιγουλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία! Κλείνω μια δωδεκάδα απ΄αυτά...μπορεί και να μου φτάνουν...:)

    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά εγώ σκεφτόμουνα για το απόγευμα muffins με ροδάκινο (αλλά φρέσκα) και μάλιστα αναποδογυριστά.

    Τι μου κάνεις βρε Peps και δεν βλέπω την ώρα να τελειώσω και να πάω σπίτιιιιιι μου ;-))

    Καλό απόγευμα. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσουν τα φρουτένια κεκάκια σου Πέπη!
    Είναι διαφορετικά και ωραία ιδέα για τα πιτσιρίκια!
    Φαντάσου ότι ακόμα κι εγώ που είμαι φουλ της σοκολάτας, τα προτιμώ σκέτα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ και βαχ! Τέτοια βλέπω και άντε να ξεκολλήσω! Τα θέλω, παιδί μου, τα θέλω! Μπαίνουν σε λίστα αναμονής!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ψηφίζω Πέπη ...δαγκωτό!!! Μιαμμμ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ λαχταριστά Πέπη μου, τέλεια!!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια, αγαπώ το ροδάκινο και απλώς λέω να αποφύγω το γλάσο μπας και γλυτώσω καμία extra θερμίδα! Γιαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ φρουτένιο το κεκάκι σου, και χωρίς αυγά!
    Πολύ θα ήθελα να τα δοκιμάσω, μπράβο Peps.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχα, καταπληκτικά!
    Θα δοκιμαστούν αλλά μέχρι τότε, να πάρω μερικά από τα δικά σου;
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ πρωτότυπα Πεπουλίνι τα μαφινάκια σου με το ροδάκινο!!θα δώσουν ρέστα τα άτιμα μες στο καλοκαιράκι!!το food presentation εξαίρετο κορίτσι μου!Συγχαρητήρια για την υπέροχη ανάρτηση!!πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος14/6/13, 12:57 μ.μ.

    Πρέπει να είναι πολύ ωραία και αρωματικά. Βάζεις φρέσκο ροδάκινο που το πολτοποιείς ή κονσέρβα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μα πιο πολύ λάτρεψα τα χαρτάκια σου!! Τους δίνουν μια άλλη νότα!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή