8 Ιανουαρίου 2012

Γλυκοπατάτες με δυόσμο και πορτοκάλι




ΒΑΖΕΤΕ σ' ένα βαθύ τηγάνι ...
3 κουταλιές ελαιόλαδο
3 κουταλιές βούτυρο
ΣΩΤΑΡΕΤΕ...
1 κιλό γλυκοπατάτες κομμένες σε μικρά κομμάτια
ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ ...αλάτι, πιπέρι και τις αφήνετε να ψηθούν για περίπου μισή ώρα σε  χαμηλή φωτιά, ανακατεύοντας  2-3 φορές προσεκτικά να μη λιώσουν.
ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ ...
3 κουταλιές καβουρδισμένα αμύγδαλα χοντροκομμένα
ΣΩΤΑΡΕΤΕ λίγο ακόμα και τις μεταφέρετε σ΄ένα μπώλ.
ΠΑΣΠΑΛΙΖΕΤΕ με ...
3 κουταλιές δυόσμο ψιλοκομμένο
1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη
ξύσμα από ένα πορτοκάλι

11 σχόλια:

  1. Προσωπικά μόνον μια φορά έχω φτιάξει γλυκοπατάτες, αλλά μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός του δυόσμου με το αμύγδαλο το καβουρδισμένο Peps, οπότε την καταγράφω για δοκιμή.
    Καλό απόγευμα Κυριακής εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Penelopeδοκίμασε τες και πες μου! κι εμένα αυτός ο συνδυασμός μου άρεσε και το σκορδάκι φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέπη μου, πολύ ωραία η πρότασή σου. Μέχρι τώρα τις γλυκοπατάτες απλώς τις έψηνα-μας αρέσουν έτσι. Οι δικές φαίνονται λαχταριστές και μάλλον θα τις τολ΄μήσω.
    Γνωρίζω ότι στην Αυστραλία τις μαγειρεύουν αλλά δεν έτυχε να δοκιμάσω.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ! τόλμησε το και πες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μαι κι εγω! Εχεις μια προσκληση για παιχνιδάκι στο σπιτακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα! πολύ ωραίο ιστολόγιο! μας άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου και οι συνταγές σου! καλώς σε βρήκαμε και ελπίζουμε να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Pela Sofiκαλημέρα! σας ευχαριστώ πολύ !! σίγουρα θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλως σε βρήκα κ εγώ!!! Πολυ ωραίες οι συνταγές σου, τρελαίνομαι για γλυκοπατάτα και με τον τρόπο που προτείνεις θα είναι όνειρο!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Eri
    αφού σου αρέσουν δοιμάσε κι αυτή τη συνταγή http://pepiskitchen.blogspot.com/2011/12/blog-post.html
    σ ευχαριστώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ωραίος και πρωτότυπος τρόπος να μαγειρέψει κανείς τις γλυκοπατάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή