13 Μαρτίου 2016

Συνταγές που δοκίμασα από φιλικά blogs No6











5 σχόλια:

  1. Την μους σοκολατα την εχω φτιαξει και ειναι τελεια!

    Καλό πεταμα αετου :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο ολες αυτες τις συνταγες που δημοσιευσες -εκτος απο τις δικες μου φυσικα- εχω ηδη δοκιμασει την σοκολατα με το τσιλι της Ευης κι εχω ενθουσιαστει, οπως επισης και τα δυο πολυ σουπερ νοστιμα γλυκα του Αρη!! Σκοπευω να δοκιμασω αμεσα επισης το τσιλι κον καρνε!!!

    Ειναι ολα ενα κι ενα!! Ευχαριστω που με συμπεριελαβες !!!! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι ωραία που τα παρουσιάζεις κάθε φορά!
    Σ'ευχαριστώ για την προτίμηση και για το ότι συμπεριέλαβες τις συνταγές μου ανάμεσα σε τόσες άλλες υπέροχες συνταγές!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες συνταγές όλες! Σ' ευχαριστώ πολύ που ανέφερες τη συνταγή μου Πέπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Πέπη! Φαίνονται όλες υπέροχες!

    Καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή