8 Φεβρουαρίου 2011

Πατάτες τηγανιτές...στο φούρνο



υλικά
  • 2-3 πατάτες
  • 2 κουταλιές ελαιόλαδο
  • αλάτι
  • μαιντανό ψιλοκομμένο (προαιρετικά)
  • 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη (προαιρετικά)

εκτέλεση
 
Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 220C.


Καθαρίζετε, πλένετε και κόβετε τις πατάτες σε λωρίδες. 
Τις βάζετε σ' ένα μπώλ με νερό και το αλλάζετε 2-3 φορές. Τις στραγγίζετε και τις στεγνώνετε με απορροφητικό χαρτί.

 
Στρώνετε αντικολλητικό χαρτί σ' ένα ταψάκι και βάζετε τις μισές πατάτες. Τις ανακατεύετε με το ελαιόλαδο και τις απλώνετε σε μία στρώση.

Ψήνετε τις πατάτες για περίπου 45 λεπτά.

Αν θέλετε τις πασπαλίζετε με μαιντανό και σκορδάκι!

7 σχόλια:

  1. Οι καλύτερες πατάτες χωρίς πάρα πολλές τύψεις!

    xxx
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/2/11, 9:52 μ.μ.

    χωρις αμφιβολια πρωτες. stasoula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. koita na seis pou telika i anna tha faei patates tiganites apo ta xerakia mou!! efiga!! avrio tha sou po ediposeis! filia katerina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη σου μερα και καλως σε βρηκα..μολις γραφτηκα στο μπλογκ σου..ειμαι κι εγω γειτονισσα..τις πατατες αυτες τις εχω δει παντου με αυτο τον τροπο και εχω ακουσει τα καλυτερα..μηπως ηρθε η ωρα να τις φτιαξω κι εγω? φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να μαι και παλι....αρκει να σου πω οτι η αννα μου ειπε μετα το λουκουλιο δειπνο με πατατες τηγανητες....μαμα σε αγαπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπράβο! μπράβο! πολύ χαίρομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχες και ολοζώνταντες φωτογραφίες... Σε κάνουν και θέλεις πατάτες τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή