24 Μαΐου 2012

Φρέσκα ραβιόλια με σπαράγγια και αρακά




ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΤΕ σ' ένα μπωλάκι...
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
1/3 ποτήρι ελαιόλαδο
1/2 κουταλάκι αλάτι
λίγο πιπέρι καγιέν

















ΠΛΕΝΕΤΕ   500 γρ σπαράγγια, κόβετε και πετάτε τις σκληρές άκρες και  τα κόβετε σε κομματάκια 3 εκ περίπου.

 















ΒΡΑΖΕΤΕ  μπόλικο  αλατισμένο νερό σε μία κατσαρόλα .
ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ....
500γρ φρέσκα ραβιόλια ή τορτελίνια
1 ποτήρι αρακά κατεψυγμένο
τα σπαράγγια

 















Τα βράζετε για 3-4 λεπτά.Στραγγίζετε , κρατώντας λίγο από το νερό και τα ξαναρίχνετε στη κατσαρόλα.
Προσθέτετε το μίγμα λαδιού-σκόρδου και 100 γρ κατσικίσιο τυρί .
Ανακατεύετε καλά. Αν θέλετε να αραιώσετε τη σάλτσα προσθέτετε λίγο από το νερό που έβρασαν. 

Όλα σε μία κατσαρόλα! εύκολη και γρήγορη μακαρονάδα!!!



24 σχόλια:

  1. Ζυμαρικά και λαχανικά....τέλειος συνδυασμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το "ΟΛΑ" σε μια κατσαρόλα πολύ το "γουστάρω" καλή μου Pepi τον τελευταίο καιρό!
    Με κάλυψες πλήρως :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπομονή ....έρχονται κι άλλες συνταγές ..όλα σε ένα!!!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Νόστιμη και ανοιξιάτικη η πρότασή σου Πέπη!
    Και χωρίς να μας δημιουργεί τύψεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος24/5/12, 12:00 μ.μ.

    Τι ωραία ανοιξιάτικη μακαρονάδα! (θα με κανεις να σπάσω την δίαιτα, το βλέπω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ ..κι εγώ σε δίαιτα είμαι!!!! και είμαι πιστή στο να τη σπάω πότε πότε!!!

      Διαγραφή
  5. Πωπω τι λαχταριστό πιάτο... πολύ μου αρέσει!!!
    Φιλιά Πέπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, Πέπη μου... Τι λαχταριστή συνταγή είναι αυτή?
    Υπέροχα τα ζυμαρικά σου και ξεχωριστά. Ανοιξιάτικα! Βλέπω το λιωμένο τυρί και θέλω να βουτήξω στην οθόνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..και όμορφη, και νόστιμη, και ελαφριά.
    Αυτό το κατσικίσιο, τι ωραία που θα δένει με την φρέσκια πάστα και τα λαχανικά!
    Πρωτοποριακή μακαρονάδα για απαιτητικούς ουρανίσκους!

    Εύγε σου Peps.
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο!!!!
    Εγώ κάνω ένα ανοιξιάτικο ριζότο με σπαράγγια και αρακά, αλλά και με τα ραβιόλια φοβερό θα γίνεται!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μ' αρέσει και το ριζότο πολύ! θα το δοκιμάσω κι έτσι!
      σ'ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία φρέσκια συνταγή!!! Ακρως καλοκαιρινή!! Καλή συνέχεια Πέπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πωωωω...τι είναι αυτό που ανήρτησες και μου άναψες φωτιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα!!! θα σου στείλω ένα πιατάκι να τις σβήσει!!!
      φιλιά στο london!!!

      Διαγραφή
  11. Πέπη μας αποτελείωσες!!!!!!!!Υπέροχο!!!!!!
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαρίστως το τσάκιζα αυτό το πιάτο, είναι υπέροχο!
    Λατρεύω όλα του τα υλικά και γενικά μου αρέσουν όλα τα "λευκά" πιάτα αλλά δεν τα μαγειρεύω συχνά, λόγω οικογενειακών ενστάσεων!!!

    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή