24 Ιουλίου 2013

Μακαρόνια με ψητές ντομάτες και μελιτζάνες



υλικά
  • 500γρ σπαγγέτι
  • 10 φέτες ψητές ντομάτες
  • 2 μελιτζάνες φλάσκες
  • 2 ντομάτες ώριμες
  • 2 σκελίδες σκόρδο
  • 70γρ τοματοπελτέ
  • 1 φύλλο δάφνης
  • ελαιόλαδο
  • αλάτι, πιπέρι
  • μερικά φύλλα βασιλικού
  • παρμεζάνα τριμμένη

εκτέλεση
Κόβετε τις μελιζάνες σε φέτες, τις λαδώνετε, τις τοποθετείτε σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί και τις ψήνετε στο φούρνο  μέχρι να μαλακώσουν και να πάρουν χρώμα.
Ετοιμάζετε  τη σάλτσα ντομάτας. 
Ψιλοκόβετε το σκόρδο και τρίβετε στον τρίφτη τις 2 ντομάτες. Σωτάρετε με 2 κουταλιές ελαιόλαδο το ψιλοκομμένο σκόρδο  και προσθέτετε τις τριμμένες ντομάτες, τον τοματοπελτέ, τη δάφνη, αλάτι και πιπέρι. Σιγοβράζετε για 10 λεπτά.
Βράζετε τα μακαρόνια σύμφωνα με τις οδηγίες του πακέτου.
Όταν είναι έτοιμα, τα σουρώνετε και τα ανακατεύετε με τη σάλτσα ντομάτας, τις ψητές ντομάτες και τις μελιτζάνες.
Πασπαλίζετε με παρμεζάνα και γαρνίρετε με φρέσκο βασιλικό.
Δείτε εδώ πως να φτιάξετε τις ψητές ντομάτες.



42 σχόλια:

  1. Ωωωωω! Ποίος μπορεί να αντισταθεί σε μια τόσο γευστική μακαρονάδα;
    Τα ψητά λαχανικά της δίνουν άπειρη γεύση και όμορφη εμφάνιση!

    Ε! Αφού είπα τόσο γλυκά λογάκια, δικαιούμαι έστω και μισή μερίδα, ε;
    Το επισημαίνω πρωί πρωί πριν κυκλοφορήσουν οι γνωστοί άγνωστοι μακαρονόφιλοι, οπότε δεν θα μείνει ίχνος από τη μακαρονάδα...:)

    Καλημέρα Peps!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωινή.. πρωινή.....
      Καλέ μόνο μισή μερίδα???
      Έλα για πρωινό...θα βάλουμε τη πιατέλα στη μέση!!

      Καλημέρα Ζ.!

      Διαγραφή
  2. Και εγώ είμαι εδώ!!!!!!!!!!
    Γνωστή και όχι αφανής οπαδός της peps και φυσικά φανατική μακαρονού!!!!!
    Ζαμπία ,πολύ πρωϊνή...!!!!
    peps,λατρεύω τις μακαρονάδες με αυτά τα υλικά!!!!
    Με τα ζωντανά χρώματα του αγρόκηπου,την λιτανεία της γεύσης των εποχιακών λαχανικών να περιφέρεται μπροστά στα μάλλον ευαίσθητα μάτια μου στις μεσημεριανές λιχουδιές.
    Η καλοκαιρινή ευωδιά της χαράς,της γεύσης,της ανεμελιάς μπορεί τελικά να αποτυπωθεί στο πιάτο.Η peps ξέρει....
    Πολλά πολλά γλυκά φιλάκια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου άρεσε η μακαρονάδα Φωτεινή μου?
      Θα σου έχω μια γαβάθα έτοιμη μόνο για σένα όταν έρθεις!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. ΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΖΑΜΠΙΑ!!!
    Ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα!!
    Τς, τς, τς... χάλασε ο κόσμος πια!!

    Ρε Πέπη, ρε Πέπη....
    Τι πιατέλα είναι αυτή? Της ώρας είναι το φαγητό και φαίνεται από το λιώσιμο που έχει κάνει η παρμεζάνα. Πέπη λιώνω κι εγώ μαζί με την παρμεζάνα!!
    Το ζυμαρικό που έχεις χρησιμοποιήσει είναι απλά τέλειο. Λεπτούτσικο (Νο 10??) και σπαγγέτι που αν και τα τρώω όλα φυσικά, τα σπαγγέτι είναι η μεγάλη μου αδυναμία!! Η μελιτζάνα σκέτη γλύκα μαζί με την ντομάτούλα μια δροσιά όλα μαζί σε μια μπουκιά!!!!!!!!

    Κοπέλα μου ζωγραφίζεις σήμερα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια είναι απειλητικά πεινασμένη......

      Διαγραφή
    2. Ήρεμα κορίτσια, εδώ δεν είναι ρίνγκ!!!!!!!!!!!!

      Της ώρας Χρυσαυγή μου, της ώρας και μέχρι να πετύχω τη φωτογράφιση, την έφαγα κρύα....:(
      Σπαγγετίνη Νο 3.....στα barilla είναι ανάποδα... :P!!!!

      Τελικά, μάλλον πρέπει μα ετοιμάσω κατσαρόλες ....όχι πιατέλες!!!

      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    3. Χα... Την πατησα με τα ζυμαρικα. Εμ.... Πες μου τι μαρκα ειναι να σου πω το νουμερο. Φτιαξε τη μακαροναδα σε κατσαρολα για στρατο γιατι ειμαι αποφασισμενη.

      Διαγραφή
  4. η πρώτη φωτογραφία άπαιχτη!!!!!!!!!!!
    Δεν λέω να ξεκολλήσω όπως καταλαβαίνεις!!! χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποσο νοστιμη φαινεται...Πολύ ωραια μακαρονάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι μου κάνεις, τι μου κάνεις;Μου τρέχουν τα σάλια!Λατρεύω τα ζυμαρικά και τις σάλτσες με λαχανικά!Υπέροχο πιάτο,κοριτσάκι!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος24/7/13, 1:42 μ.μ.

    Η συνταγή που περιμένα πως και πως!!!! Σούπερ καλοκαιρινή με την διπλή ντομάτα και την μελιτζάνα (αν και το ψήσιμο στο φούρνο θα μας ανάψει λίγο). Εγώ να σου πω την αλήθεια θα κάνω παραλλαγή με μαύρο μακαρόνι (ή από αλεύρι ζέας) και θα βάλω και φέτα, αν δεν έχεις ενστάσεις πάντα (αν είναι να μου πεις να μην κάνω παραλλαγές).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρονού ε????? και ποιος δεν είναι, δηλάδη...
      Κάλε κάνε ότι αλλαγές θέλεις...αλλά φώναξε με να τη δοκιμάσω...κάτι έμαθα για ένα παγωτό που έχει ξεμείνει στο ψυγείο τους....

      Διαγραφή
  8. Η απολύτως καλοκαιρινή μακαρονάδα κάτι αντίστοιχο έκανα προχτές με ξυνοτύρι τοπικό.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι!!!
      Με τοπικά ξυνοτύρι ε?...Τέλεια θα ήταν!!!

      Διαγραφή
  9. Διαβάζω το σημερινό...
    Διαβάζω και το προηγούμενο, αυτό για τις φουρνιστές ντομάτες ντε με το σκορδάκι γύρα-γύρα, και συλλογιέμαι και λέω, πότε θα κάτσω κι' εγώ να τις φτιάξω για να τις "τσακίσω" δεόντως!!!
    Για να δούμε...για να δούμε...γιατί ομολογώ πως θέλω να κάτσω και λιγάκι φρόνιμη βρε Πέπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτσεις φρόνιμη!
      Να ξεκουραστείς!!!
      Κι όταν γυρίσεις...δοκίμασε τη!!

      Φιλάκια, Penelope!!!

      Διαγραφή
    2. Τι λες καλέ...
      Φρόνιμη εγώ, όταν βλέπω τέτοια πράγματα!

      Χθες το βράδυ τις έφτιαξα, έσπασα τις μύτες στο 2όροφο σε ζωντανά και ανθώπους και ετοίμασα κι' μια ελαφριά σάλτσα pesto από τα βασιλικά του μπαλκονιού, άσε που μου ήρθε και ένα μάτσο φρέσκος δυόσμος από την παραγωγή της ταράτσας, κάτι ντοματίνια, 2-3 μελιτζάνες και ήρθε και το πράμα και "έδεσε"!!!

      Τα έχω όλα δρομολογήσει, για το σημερινό μεσημερινό-βραδινό μας!
      Παρμεζάνα μόνον χρειάζομαι :-))) και θα προμηθευτώ το απόγευμα σε εξόρμηση στο SM.

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια?????????????????
      Τι ωραία!!!!!!!!!!!
      Φωτό έβγαλες???????????

      Διαγραφή
  10. Σούπερ νόστιμη δείχνει η μακαρονάδα σου, με την μελιτζάνα και την ψητή ντομάτα να κάνουν την διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία, νοστιμότατη καλοκαιρινή πρόταση Peps!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχη και άκρως καλοκαιρινή η μακαρονάδα σου. Τα λαχανικά δίνουν εξαιρετική σάλτσα και ο βασιλικός τα συμπληρώνει μοναδικά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τις μελιτζάνες και τις ντομάτες στα φόρτε τους κάνουμε ωραία πράγματα!!!
      Σ' ευχαριστώ Μίνα!

      Διαγραφή
  13. Φανταστική!!!Σούπερ καλοκαιρινή και πεντανόστιμη Peps!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τις ντομάτες έτσι ακόμα δεν τις έχω δοκιμάσει, κάνω παρόμοια μακαρονάδα και είναι μούρλια άρα η δική σου peps θα είναι διπλά νόστιμη!!!!!
    Τι μου κάνεις βραδιάτικα!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Σιλένα!!!
      Θέλουν αρκετό χρόνο για να γίνουν αλλά νπμίζω οτι αξίζει να τις δοκιμάσεις!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  15. καλως σε βρηκα αχ αυτές οι συνταγές με τις μελιτζανες με τρελλαινουν σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Marilise!!!
      Καλώς ήρθες στο μπλόγκ μου!!
      Κι εμένα μ' αρέσουν πολύ!!

      Διαγραφή
  16. Ohhh una delicia de pasta irresistible muy completo,abrazos y saludos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ καλοκαιρινό πιάτο, γεμάτο χρώμα και γεύση.
    Ωραία παρουσίαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άκρως καλοκαιρινή μακαρονάδα και φωτογραφίες που σου ανοίγουν την όρεξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο πιάτο! Πολύ καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τί λαχταριστό πιάτο είναι αυτό! Αυτές οι καλοκαιρινές μακαρονάδες με τα φρέσκα λαχανικά είναι άλλο πράμα. Γειά στα χέρια σου Πέπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή