21 Σεπτεμβρίου 2015

Τηγανιτό Ρύζι με Ανανά και Κάσιους

click for english

υλικά
  • 500γρ ρύζι μπασμάτι
  • 900ml νερό
  • 4 κουταλάκια ελαιόλαδο
  • 5 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
  • 4 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
  • 100γρ μπέικον ψιλοκομμένο
  • 1 καυτερή πιπερίτσα 
  • 1 αυγό
  • 6 κουταλιές σόγια
  • 4 κουταλάκια κάρυ
  • 1 ποτήρι κατεψυγμένο αρακά
  • 1 ποτήρι κάσιους αλατισμένα
  • 1 κονσέρβα ανανά σε φέτες στραγγισμένο (350γρ)
  • 1/2 ποτήρι νερό
  • μαιντανό ή κόλιανδρο ψιλοκομμένο




εκτέλεση

Βάζετε το ρύζι σε σουρωτήρι και το ξεπλένετε κάτω από τρεχούμενο νερό ανακατεύοντας μέχρι το νερό που τρέχει να είναι καθαρό. Το αφήνετε να στραγγίξει.
Ζεσταίνετε 1-2 κουταλιές ελαιόλαδο στη κατσαρόλα και σωτάρετε το ρύζι. Προσθέτετε το νερό κι μόλις πάρει βράση χαμηλώνετε τη θερμοκρασία και το αφήνετε να σιγοβράσει για 12-15 λεπτά. Όταν είναι έτοιμο αποσύρετε τη κατσαρόλα από τη φωτιά  και αφήνετε το ρύζι ξεσκέπαστο να κρυώσει τελείως. Το βάζετε σε τάπερ και το τοποθετείτε στο ψυγείο όλο το βράδυ.
 

Ζεσταίνετε το γουόκ και ρίχνετε το ελαιόλαδο, το σκόρδο, τα κρεμμυδάκια, το μπέικον και τη καυτερή πιπεριά. Σωτάρετε για 3-4 λεπτά ανακατεύοντας συνέχεια. Ρίχνετε το αυγό και το αφήνετε να ψηθεί ανακατεύοντας το να σπάσει σε κομματάκια. Προσθέτετε τη σόγια και το κάρυ. Ανακατεύετε καλά.
Ρίχνετε τον αρακά, το παγωμένο ρύζι και το νερό. Ανακατεύετε καλά.



Προσθέτετε τα κάσιους, τον ανανά σε κομματάκια και τον μαιντανό ή τον κόλιανδρο. 
Ανακατεύετε για τελευταία φορά και σερβίρετε.



25 σχόλια:

  1. Το αγάπησα το ρύζι σου από την πρώτη ματιά!! Λατρεύω όλα τα υλικά και τον συνδυασμό τους!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι!!!
      Δοκίμασε το Αθηνά!!

      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  2. Φανταστικό!!!!!!!!!!!!!!!!!! Είναι αυτό το είδος φαγητού που τρελαίνομαι να τρώω. Με κάσιους και ανανά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ. Θα είναι υπέροχο, είμαι σίγουρη!!!!! Πολύ ωραία και ανοιξιάτικη φωτογράφιση με τα χρωματιστά κουτάλια που αν δεν κάνω λάθος το πίσω μέρος τους χρησιμεύει για τσόπ στικς, ε?

    Ήταν αυτό που ήθελα να δω σήμερα στην οθόνη μου και το είδα!!!! Μακάρι η φασολάδα που είχα προγραμματισει για σήμερα να μετατρεπόταν στο ρύζι σου!!!!!!!!!!!!!!!!! Μακάρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα να σου πω την αλήθεια κι εγώ θα ήθελα ενα τηγανιτό ρύζι σήμερα και μετά το παγωτομπράουνι σου!!!!

      ναι τα κουτάλια σου είναι από την άλλη μεριά τσοπστικς!! πρακτικό ε?

      άντε.....φτιάξ το!!! Θ αρέσει και στα κορίτσια!!!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα. Λατρεύω το ρύζι και το δικό σου σήμερα μου έκλεψε την καρδιά. Μόνο μία ερώτηση.
    Μπορώ να παραλείψω τον ανανά;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Νοτούλα που σου άρεσε!
      Φυσικά και μπορείς να παραλείψεις τον ανανά αν δεν σου αρέσει. Μπορείς να προσθέσεις λίγες σταφίδες αντί για ανανά ή τίποτα από αυτά!
      Περιμένω νέα αν το φτιάξεις!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Ενώ μου αρέσει ο ανανάς πολύ δεν μπορώ να ανακατεύω τα φρούτα στα φαγητά. Θα το δοκιμάσω σίγουρα και θα σε ενημερώσω. Φιλιά πολλά/

      Διαγραφή
  4. Αγαπημένο φαγητό! Το φαντάζομαι χλιαρό να το τρώω με το κουτάλι της σούπας...
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ..έτσι.....με κουτάλι σούπας το έφαγα κι εγώ!!! χαχα

      Καλησπέρα Αγγελική!!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραίοι συνδυασμοί !! Μπράβο Πέπη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τρελαίνομαι για τέτοια φαγητά!!
    βάλε ένα μπωλάκι κι έρχομαι!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο φαγητό, στείλε όλο το τηγάνι!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπεροχο!!!! χαβανεζικο μενου εβγαλες! χαχαχ θα ηθελα να δοκιμασω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μου αρέσει πολύ το τηγανιτό ρύζι! Και ο συνδιασμός των υλικών σου πολύ ωραίος! Ο ανανάς θα του δίνει ιδιαίτερη γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βγάζω το κασιους γιατί ειμαι ιδιότροπη, και παίρνω το υπόλοιπο όπως είναι...
    Ξέρεις ποσο μου αρεσουν αυτές οι συνταγές, λατρευω ασιατικές γεύσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξερω..ξερω..
      Βγαλε τα κασιους και βαλε καποιον αλλο ξηρο καρπο που σου αρεσει!

      Φιλια!

      Διαγραφή
  11. Οι άντρες μου, μπορεί και να μην το έτρωγαν λόγω της ύπαρξης του ανανά εντός του, αλλά εγώ Πέπη μου θα έβαζα κάτω το τηγάνι και θα του έδινα να καταλάβει :-))
    Μένει να κάνω μια δοκιμή, κάποια στιγμή...
    Καλό βράδυ εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ανανάς μου αρέσει όπου και αν μπει.
    Μην σου πω σε φαγητό ακόμα πιο πολύ.
    Και τα κάσιους... πάλι έφτιαξες ωραίο φαγάκι ;)

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή